prins07 og spire i magen <3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg syns gutten min på 6 mnd spiser så lite i forhold til andre babyer. Jeg prøver virkelig å tilby masse og ofte, men han spiser ikke noe mer allikevel. Morgen: grøt av 80 ml mme (spiser ikke alt) , drikker ca 100 ml mme Lunsj: noen skjeer fruktmos, drikker ca 100 ml mme Middag: ca 120 ml mme Kvelds: grøt av 80 ml mme Før leggetid: ca 100 ml mme Han er veldig urolig om natta, og våkner nesten hver time. Noen tips til å få opp apetitten? Tenkte jeg skulle prøve litt middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå