_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Svigers laga kompe her om dagen og nå sitter sambo og koser seg og spiser, mens jeg seriøst brekker meg snart hihi Ser direkte kvalmt ut, æsj... Flere som ikke liker det?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg elsker klubb =0) nam nam nam nam =0)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 E kje da eit anna ord for komla?? Da e jo seriøst nåko av da besta eg veit!!!
Rusketuska Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 De er bedre enn det ser ut som;)) Så MÅ de være hjemmelaget, med flesk/saltkjøtt inni, og det må være kålrabistappe, poteter, saltkjøtt og vossakorv til;)) Ikke det jeg spiser så ofte, men lager det innemellom;) ( det er den jobben da...:// )
Blind Gudinne Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Æsj, nei! Liker ikke lukta av de grå klumpene, og ihvertall ikke smaken! Husker når jeg var mindre, om "måtte" smale på maten før jeg kunne si at jeg ikke likte den,,,,, Hadde så masse sukker på at det knasa når jeg tygde på det- bare for å døyve smaken.
cherry coke Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Om det er det samme som klubb, så er jo det nyyydelig!! Jeg spiser det alt for sjeldent. Bruker masse sirup attåt! Deilig...l
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Må bare informere litt :-) Kompe og Komle er ikke det samme..... Komle er mindre og har gjerne dott (flesk) i midten og serveres med saltkjøtt, vossakorv og kålrabi Kompe er større, litt større enn en knytteneve, og har saltkjøtt i midten. Jeg spiser den med smør til, andre spiser den med sukker til. Jeg eeeeeelsker både komle og kompe :-)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Liker det godt jeg, men ikke ofte vi har det.....
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 her kaller vi det enten ball eller potetball og det er bare så sinnsykt godt. potetball med saltkjøtt,pølser,bacon og SELVSAGT sirup over det hele..mmmmmmmmmm har det nesten vær søndag vi.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Jærk! Sukker og sirup på? Jaja, merker vi kommer fra forskjellige steder i landet...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Super digg. Spesielt hjemmelagde da. Men kjøper også de i butikken av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå