Gå til innhold

litt engstlig=S

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan burde jeg gjøre det*?

er litt bekymra, for har sånn stikking, ekkelt, og uvanlig i livmora. så har jeg ikke kjent noe særlig liv det siste døgnet... burde jeg ringe jordmor i morgen eller ringe føden nå i kveld? er 17+4 ca i dag

er litt usikker, er ikke hysterisk redd, men bekymrer meg jo når det ikke kjennes som det pleier..:-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke vanlig å kjenne liv hver dag så "tili" i svangerskapet har jeg hørt...

livmora di vekser sikkert mye pga er i denne perioden bebien vokser mest =)

jeg fikk skikkelig stikking i hele magen ista når jeg nøs...måtte sette meg ned..men er ikke farlig...vi kvinner har det med å bekymre oss litt mer enn vi burde =)

men føler du skikkelig ubehag ved dette så må du ringe...er ikke bra for bebien at du uroer deg...

Skrevet

Kontakt legevakta nå i kveld om du vil høre hjertelyd osv.. Det er KUN du som kjenner din baby foreløpig og om du føler at noe ikke er som det skal skal du ta det på alvor..

Mest sannsynlig er alt bra da.. Jeg dro på føden da jeg var 17/18 uker pga samme som du sier nå.. Fikk UL. Da var jeg helt på gråten..

Så for min egen del og for min "hysteri" så måtte jeg det.

Så kan folk kalle meg så hysteriske de bare vil....

Skrevet

jeg har kjent liv hver dag de siste 1.5 ukene, så derfor jeg blir bekymra... også er det masse murring også.. men kan jo bare være kynnere også.. er sånn jeg sitter hele tiden, frem og tilbake, og prøver å roe meg selv...

Skrevet

har grått masse i dag, og er på gråten bare jeg tenker på det.. kanskje jeg skal ringe.. legevakta altså? er det dit jeg skal ringe?

Skrevet

Ja,prøv det først.. Så drar du dit. Ber de høre etter hjertelyd. Om det ikke beroliger deg,så drar du bare til føden. Jeg skjønner du er veldig bekymra.. Så ingenting å vente på! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...