Gå til innhold

Begynt å bruke ull???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å bruke ullundertøy på barna deres???

Synes det er så vanskelig å kle de små riktig...

Bor i østfold med en (snart) 2 åring, som går i bhg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jr har ofte på seg ullbody. De er ikke bare gode på å holde på varmen, de er også gode på å "regulere" varmen, for barna blir ikke fuktige i ull for ulla puster.

Mange som bruker ull nesten året rundt.

Skrevet

Hva med stilongs/stømpebukse i ull da??? Litt tidlig ennå det eller?

Diskuterer litt med naboen min se... Jeg har begynt å bruke det, ikke hun...

Skrevet

Jeg bruker veldig mye ull på jenta mi, fra topp til tå. Da er hun alltid passe varm, med bomull er hun ofte klam eller kald...

Skrevet

Snuppa vår går i ull tøy i bhg nå, vi bor i østfold. Det er veldig fint å bruke nå som temperaturene er så skiftende, ull regulerer veldig bra. Jeg må bare si at jeg er kjemp fornøyd med ulltøyet fra nøstebarn. Det er litt dyrere, men varer mye lengre og er ren ull uten kjemikalier.

Skrevet

Jo han bruker det også.

Jeg bor på Nord-vestlandet og her er været veldig skiftende, de siste dagene har det vært alt fra 4* til 15*, og jeg har ikke bruk ull på de varmeste dagene.

Det er vanskelig å kle de riktig, men jeg tror at tynne gode ull underklær aldri er feil.

Skrevet

Her bruks både ullbody og strømpebukse på 1-åringen for tiden. Bor i Oslo...

Skrevet

Helt klart. Det er rundt 2 grader når jeg leverer lille. Hun er 3 år og går i ute-barnehage. De er ute hele dagen, og jeg kler på henne som regel ullstilongs, ullsokker, ullbody og ullfrotte uttapå-genser. Så vindjakke og fleecebukse. Evt regntøy da. Hun er ikke for varm iallefall, og de tar gjerne av henne jakka sånn midt på dagen om det er varmt da. :) Ull isolorer og man følser seg ikke svett og klam heller. Transporterer bort svette. Og selvom fleecen blir litt våt er hun aldri våt og kald gjennom ulla.

Bedre å ha på litt for mye på morgenen og heller ta av utover dagen, enn å fryse fra starten av. Synes det er spes viktig for unger som er ute hele dagen.

Skrevet

Takk for svar jenter! :)

Da fortsetter jeg med ulla under. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...