Gå til innhold

Hva synst dere om dette navnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Er ikke lett å finne navn når det er såå mange å velge mellom. Har en gutt som heter Marius og vil ikke at jenta skal få et navn som begynner på M. Har lyst på et navn som ikke er så vanlig. Tenkte litt på Hermine. Er bare 145 stk som har det som eneste navn. Synst det er veldig fint.. Men passer det i sammen.. Hva synst dere. Eller har dere noe annet godt forslag?? vil ikke ho skal ha 2 navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som synst noe??

Skrevet

madelene, martine, marikken, mathea, marlene, mathilde =)

Skrevet

Nja. Ikke et navn jeg ville valgt. For langt og tungt for min del

Skrevet

hehehehee trodde du VILLE ha ett navn som begynte på M hihi.,,unnskyld =)

kanskje ronja helen..synest det er veldig stili =)

Skrevet

Hermine er nyyyydelig. Syns også Otilie er fint og Pernille :-) Jeg skal ha gutt nr 3, så jeg kan jo bare drømme om jentenavn...he he

Skrevet

EPLE: Hun vil IKKE ha et navn på M ;)

Skrevet

Takk for syns punkter.. ikke lett. Iallfall når samboeren ikke har noen ideer eller forslag og at jeg nesten får bestemme selv.

Skrevet

godt det ikke bare er meg som er "sær". Vår gutt heter Martin, og jeg vil heller ikke ha navn som begynner på M til snuppa i magen :P Her heller vi mot Sara/Sarah da, eller Silje.

Syns Hermine passer fint jeg.

Andre forslag:

Emma

Helene

Vilde

Sofie

Skrevet

Hermine er kjempefint og kvifor skal syskena sine namn passe til kvarandre? Sjølv om desse to namna kling godt saman.

Skrevet

Nei du sier noe der. Liker Hermine mer og mer.. kjenner ingen som heter det..

Skrevet

Siden jenten min på snart 2år heter Hermine syns jo eg så klart d e d fineste jentenavnet!!!!Hihi...

elsker d navnet eg, og sliter som en gal no som vi må finne navn t endå en jente..

men forbered deg på mye negative kommentarer fra kjente og ukjente..

en gammel tante sa rett ut at ved å velge et sånt navn til jenten vår ba vi om at ho sku bli et mobbeoffer.

Syns Hermine e et navn som må stå aleine, og d passer til Marius etter min smak!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...