Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 utrolig vonde pupper. influensa følelse. sånn vondt i kroppen følelse? sliten men har ikke hard kul nederst i magen da. får man det med en gang i såfall?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hatt de symptomene her ble bare mensen borte. Denne gangen kjente jeg jeg ble gravid =0) Det var litt fasinerende =0). Men ta en test det er nok litt sikrere enn å spørre om symptomer her. Er jo så forskjellig fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 jeg har tatt en test eller to faktisk.. hehe. de var negative. med første mann fikk jeg sånn influensa følelse og ble hard i magen. puppevondten kom litt senere. denne gangen har jeg influensafølelse og forferdelige vonde pupper, men ingen hard kul i magen.. hmm, men jeg lurer på om jeg testet litt for tidlig uansett. ikke sikker på når siste mens var faktisk. men uansett vet at det egentlig ikke "hjelper" å spørre her inne.. men er jo veldig spent og lurer nå på om dette kan være tegn da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå