*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Når begynte dere å trene igjen? Skal ta stingene i morgen og kjenner trangen til å begynne å trene igjen, de tok ikke så mye som jeg hadde håpet på, hehe! I morgen er det 14 dager siden inngrepet, er det litt tidlig? Takker for svar! ;o)
NoDoubt Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Oiiii... Grattis med ny mage:-) Mener at jeg nettopp leste at du ville gjøre det så her må det ha gått fort i sbingene. Betalte du selv? Hvor gjorde du det? Hvor lang ventetid?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg var hos fastlegen min i februar og sendte søknad i mars, fikk brev om å komme til sykehuset i sauda i midten av mai og fikk dekket det! *hurra* Men det var kun nedre del av magen så jeg har fremdeles min "gamle" navnle, hehe! Huden oppe var for stram til at de ville dra den ned, de var redd for komplikasjoner, men er fornøyd med det de har tatt bort! Hele den nederste valken er borte men jeg har fått ommulig enda større håndtak på sidene syns jeg selv! :S Håper det går an å få trent dem bort, hvis ikke kommer jeg til å gå på en privat klinikk og få dem fettsugd for egen regning. Hadde håpet at de tok fettsuging også men det gjorde de ikke på meg iallefall! Men er glad det gikk såpass fort, i Stavanger er det 2 års ventetid! ;o)
Cat.68 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg fikk beskjed om å begynne med lett trening 4-6 uker etter operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå