Gå til innhold

min døde venn og kollega.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

strikket så masse fint til sønnen min........ hun drev med en fin bunad til han som nesten var ferdig da hun døde for litt siden. jeg har ikke tørt å spørre etter den, men min gamle sjef hadde spurt etter den for meg.............og den var funnet og jeg får den snart........

 

 

ble så glad............, men også litt trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir et fint minne da! Like greit at den den var tenkt til, får den... Svigermor begynte på en jakke til poden, men ble for syk til å strikke den ferdig. Hun lurte på om jeg kunne strikke den ferdig i tilfelle en av min manns kusiner fikk barn... Før hun døde ble jeg gravid, og hun fikk vite det(som den eneste så tidlig), men vi mistet 9 uker på vei ca 14 dager etterpå hun døde... Jeg har strikket den ferdig, så får heller poden ha den som minne om farmor.. Visst ikke vi får til noe mer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...