nickoline og supermann Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 strikket så masse fint til sønnen min........ hun drev med en fin bunad til han som nesten var ferdig da hun døde for litt siden. jeg har ikke tørt å spørre etter den, men min gamle sjef hadde spurt etter den for meg.............og den var funnet og jeg får den snart........ ble så glad............, men også litt trist.
Bettybu Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Blir et fint minne da! Like greit at den den var tenkt til, får den... Svigermor begynte på en jakke til poden, men ble for syk til å strikke den ferdig. Hun lurte på om jeg kunne strikke den ferdig i tilfelle en av min manns kusiner fikk barn... Før hun døde ble jeg gravid, og hun fikk vite det(som den eneste så tidlig), men vi mistet 9 uker på vei ca 14 dager etterpå hun døde... Jeg har strikket den ferdig, så får heller poden ha den som minne om farmor.. Visst ikke vi får til noe mer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå