Gå til innhold

Jaja...pos EL-test igjen.

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er vitsen liksom, fikk pos test igjen i dag!

Og orker ikke gjøre noe med det, vi klarer jo ikke uansett så.. æsj.

Har fått tilsendt info fra privat-klinikk i Danmark, og vert i kontakt med dem. Etter den nye prøva sambo må ta er det direkte reise dit!!

Håper nesten prøven er samme ledes da som nå, da vet jeg vertfall at vi får hjelp.!! Takk og lov!!

I morgen skal sambo ta kontakt med gyn for å få resepten til antibiotika-kuren.... Håper bare tiden flyr fremover=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...allerede rukket å få ny positiv el-test du da... Ikke fått TR ennå jeg...

Har dere bestemt dere for å ta prøverør i Danmark eller?

Skrevet

Oj... hehe=)

Jeg har gått ned i en syklus av 25 dager så det er ikke lenge i mellom testene her gitt=)

Vi har vel satt oss ganske mye inni maigaard klinikken i Danmark ja, sått info og hatt kontakt med fertilitetsseksjonen der.

Og belager oss på å ta en tur dit... koster mye men det spiller ingen rolle, barn skal vi ha uansett. Men lurer på dette mad hormonbehandling, mine sykluser er jo MEGET stabile(hehe har vert) så kanskje en slipper unna den.... Og da blir det ca en ukes "ferie" og håper de kan hjelpe oss til å få de etterlengta barnet/barna...

Ikke fått TR?

Hvor langt er du kommet i syklusen nåda?

Gravid??=)

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på denne kroppen her jeg :) Kommer vel aldri til å gjøre det heller.

Gikk jo tom for el-tester og begynte å tempe istedet. Mener selv at tempen gjorde et hopp helga for 2 uker siden. Forrige helg fikk jeg plutselig en tempdipp og nå er den høyere enn den var før tempdippen.

Negativ test på lørdag. Hatt masse menssmerter fra forrige helg og utover, men TR holder seg stadig unna.

Kanskje jeg faktisk tok feil av el??? At den "tempdippen" forrige helg var like før eggløsning og at jeg hadde veldig forsinka el??? Hmmm...men tror jo i grunn egentlig ikke det selv da :)

Skrevet

Hehe... nei kroppen er vel det vanskligeste å skjønne seg på her i verden... det og mannfolk=) hehe....

Hmmmm, kan hende du har hatt en forsinket EL- litt tull i syklus?

Jeg har vertfall det, nå er det tre dager i syklus EL- flytter seg litt hit og dit, positiv test i dag tidlig også så den er vel i dag da sikkert.. da har den forskyvd seg en dag til siden forrige gang...

Har hatt mere kontakt i Danmark å de vil opprette journal på meg.. så mye er klarlagt... venter bare på den siste prøven av sambo=)

Håper du er gravid.. hadde det bare kunnet være din gang nå??

Skrevet

du chick, du har vel ikke forkortet lutealfase? du bør undersøke det, for meg har det gått veldig kort tid mellom de 2 el.....det var jo ikke så lenge siden sist du testa positiv el, du kan umulig få en positiv el til på så kort tid. kopierer dette for deg jeg, se litt på det.

I en vanlig lutealfase blir hormonet progesteron gradvis redusert (og stopper til slutt) i de siste dagene før mensen kommer.

Hos kvinner med korte lutealfaser skjer dette for tidlig, nemlig i den mest kritiske tiden når egget er i ferd med å festes og etablerer seg. Kroppen er da allerede i gang med å sette i gang mensen, slik at egget kan ikke feste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...