Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe.. Jepp da.. Var på Ikea på Leangen i går på shopping... Hehehe.... Godt vi hadde med oss varebil ja.. Gikk gjennom kassa 3 ganger, ble 3 handlekorger med haug på og 2 sånne pakketraller, smekkfull.... Hehe.. Og nesten 15000,- fattigere... Men så er alt i orden også nå da. Mangler bare en stol til å ha på rommet til å amme i på nettene, gardiner, bilstol og base, og stelleprodukter.. Kjøpte -Seng -stellebord (både til badet og til babyrommet) -stellematter -sengesett -laken -tisselaken -dyner og puter (både til vugga og til senga) -sprinkelbeskytter -sengehimmel -gulvtepper -veggpynt -lamper -gardinstenger -garderobeskap -kurver til stelleprodukter og div. småting rundt stellebordene -håndklehengere til å ha rundt stellebordene -uro til å ha over stellebordet på rommet -kosebamse -skap til badet for bleier og div -kluter, håndduker og smekker -barnestol til kjøkkenet og sikkert masse jeg har glemt nå... + noen julegaver. =)
mia engel&fia frøken Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 morro, jeg kunne tenkt meg en skikkelig shopping tur jeg å !! kommer nok til å handle mye mer en hva vi trenger
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Så herlig:) Det gøyeste med sånne shoppingrunder er å komme hjem å pakke opp alt
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 åååååååååååå så heldig =) jeg vil ha stellehylla /borde på ikea,men er så himla langt ifra her vi bor så har jeg ikke penger til å handle så masse.......... heldigris =)=)=) kos deg med varene =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Har spart penger lenge for å få råd til å handle alt på en gang. =) Var på Ikea i 5 timer... Og jeg haltet og vraltet som en gås på slutten.. Bekkenet, hoftene og ryggen slo seg vrang på slutten, men er så sta at jeg gir meg ikke så lett, så fikk gjort alt vi skulle. Men fikk det litt verre på hotellet etterpå da... Klarte nesten ikke å bevege meg når vi kom inn på hotellrommet for å slappe av.. Var dritvondt!!! Ble litt bedre etter en laaaaaang varm dusj, sto med bøy i hoftene og lot det varme vannet renne lenge ned på ryggen min, og det hjalp, knakk opp skikkelig i ryggen. Så da var det litt bedre å ligge på senga å slappe av etterpå. =)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Shopping er extremsport når man er gravid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå