crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 er det noen som vet noe om regler rundt oppsigelsestid og permisjon? jeg skal beg. i jobb i april etter endt permisjon, men jeg vil ikke tilbake på min gamle arbeidsplass. Kan jeg si opp jobben 3 mnd. før permisjonen slutter og dermed slippe å jobbe oppsigelsestiden, eller må jeg jobbe april, mai og juni? takknemlig for svar:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jepp,det kan du gjøre. jeg sa opp jobben ved permisjonsstart og trenger ikke jobbe ut oppsigelsestid.
2nj♥ Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Du kan si opp 3 mnd før. Jeg sa opp mot slutten av permisjonen min, slik at siste del av permisjonen og 5 uker ferie utgjorde oppsigelsestiden.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Ville nok aldri sagt opp en fast stilling uten å ha en ny klar. Da ville jeg nok ventet til 3 måneder før perm slutt. Da har du en god stund tenke godt hva du ønsker.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 takk for svar:) jeg har da planene klare her da:) jeg har bestemmt meg for å gå inn i familiebedriften etter permisjon, men er avhengig av å starte der i april ellers så går liksom toget for den sesongen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå