Gå til innhold

Jeg gleder meg til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er tidlig, men jeg kommer alltid i julestemning rundt denne tiden. Litt frustrerende. Har litt med mørke kvelder å gjøre, for da blir det så koselig med lys inne, men når desember endelig kommer da så er jeg mer el mindre ferdig med jula... :-/

Men, jeg gleder meg til jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her! Det er første året jeg og snuppa bor i egen leilighet, så jeg gleder meg kjempemye til å pynte, henge opp kalender og finne adventskrans :) Før syntes jeg det ble ALTFOR tidlig jul, men nå gleder jeg meg sånn, at...!

Kjekt å skulle lage sine egne tradisjoner, og stelle i stand jul for vesla:)

Skrevet

Ja ikke sant!

Jeg holder på å sy julekalender til vesla, de to største har. Sikkert derfor jeg går og tenker på jul, er jo det kjempefine bildet på kalenderen :-D Koselig! Håper den blir ferdig, selv om ho bare får nyttige ting i kalenderen, som body og shampo og salve og slikt i år ;-)

Skrevet

å så morro! jeg gleder meg og til jul :-) lurer på om småen elsker juletret slik som meg :-)

hm... noen som har noen fine juletradisjoner og dele?

min beste er at det ligge pakke ved siden av senga når jeg vokner.

Skrevet

Den tradisjonen må du nesten bare bringe videre til din lille :)

Veldig koselig når nissen har vært der i løpet av natten, vet du:)

Min lille er jo bare 9 mnd til jul, så hun kommer ikke til å skjønne så mye av det, men til neste år blir det bra. Gleder meg mest til adventstiden jeg da... Lage kort og julebrev og pynte og åpne kalender og høre på koret mitt sin julecd.... :)

Skrevet

Jeg gleder meg også til jul :D Elsker alt som har med jula å gjøre ;)

Og det blir kjempe artig å se gutten på julaften nå når han er større :)

Skrevet

gleder meg kjempemye selv =))

nå skjønner mini en del også :)

men jeg har så lyst på juletre men leiligheten er veldig liten og vi skal jo ikke være hjemme :( hmmm har dere tre?

ååå bake pepperkaker :)

Skrevet

Åja...jeg henger meg på her jeg. Jeg har allerede en skikkelig julefølese, og klare nesten ikke å vente til at jeg kan begynne å pynte til jul :)

Glede meg så sinnsykt til jul nå...

Skrevet

Jeg broderte en julekalender til sønnen min ifjor. Tok meg 3 mnd, men ble heldigvis ferdig i tide til desember mnd. Den ble skikkelig stas. Hver morgen når sønnen min våknet, så klarte han nesten ikke å vente med å åpne kalenderpakkene. Bf kjøpte 12 ting, og jeg kjøpte 12 ting.

Skrevet

ja vi skal ha juletre, blir ikke et digert ett, men bare MÅ ha det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...