gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Det har jeg, og er veldig spent på om det endelig sitter ei spire der... Har prøvd siden mars omtrent og er utålmodig nå.. Må vel sjekke mer dersom det går mye lengre tid...
Mammamia77 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jepp, jeg har IKM den 17... Er veldig, veldig spent!! Har symptomer som ømme og litt harde pupper, mens-murringer, kvalme når mens-murringene kommer, trøtt samt litt humørsvigninger. Men, som vi alle vet så kan dette komme av andre ting også, eks. TR... Håper inderlig det klaffer denne gangen, har prøvd siden juli.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Er som sagt spent jeg også men har ingen symtpomer egentlig.. men hadde ikke det på de to første heller da så kan jo håpe likevel,, Hva med dere? Har dere noen fra før? Prøvd lenge? Blir spennende å høre om dere har spire nå...
Mammamia77 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Som sagt har vi prøvd siden juli. Jeg har ingen fra før, men mannen min har to. veldig spennende å se til uka hva som skjer... skal holde dere oppdatert
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2007 Huff, sorry.. Så at du har skrevet det nå... Håper vi kan ta følge til 1.tri. Går ut i fra at 77 betyr året du er født så da er vi omtrent like gamle.. Jeg er født i 78..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har IKM 17. eller 18:) Har prøvd siden desember/januar og håper veldig at spira sitter denne mnd! Jeg har ikke noe særlig symptomer egentlig. Hodepine og litt kvalme, men jeg er syk, så det kommer nok av det. Skal dere teste 17. eller venter dere til dere er over IKM?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg klarer nok ikke å vente til etter nei... Men må vente på noen tester jeg bestilte på fredag kveld så kan jo hende jeg mååå vente.. (Har vel allerede tatt en test som jeg hadde liggende... Men seff var den negativ...) Forrige gang testa jeg neg kvelden før og pos på IKM dagen, så bør jo egentlig vente.... Hva med deg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Var nok litt tidlig å teste, så krysser fingrene for at du er gravid! Sist mnd så testet jeg positivt på IKM dagen, ble jo overlykkelig. Så mistet jeg bare noen timer senere. Jeg ble så skuffa og lei meg, så det vil jeg ikke oppleve igjen. Så jeg skal ikke teste før på lørdag hvis jeg er så heldig at tanta ikke kommer. Håper vi kan flytte over til 1. tri i løpet av uka:)
-EMMA- Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 har også IKM 17.10. Håper virkelig den sitter denne gangen, dette er første PP. med pergo, men har prøvd siden feb. 05
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 hei sann. jeg har IKm idag. så får se hvordan dette går. dette er mitt første gang. så er spent. lykke til alle sammen
Mammamia77 Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, håper vi slår følge over! Lurer på om jeg kjøper meg graviditetstest i dag og tar en i morgen tidlig. Har liksom lyst å vite NÅ om jeg er gravid eller ikke!! Er født i 77, akkurat blitt 30 år. Begynner derfor å bli på tide å reprodusere seg sev:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå