Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har hørt og lest at dette er hekt ok når man har melk og babyen vil ha den..men dere som ammer og er gravide på ny, blir dere veldig slitne? blir man tømt veldig fort liksom, hvis dere skjønner hva jeg mener? må man spise for 3??????
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg spise mye god og sunn mat. Slanking utgår, for å si det sånn. Ingen plan for hva som skulle skje med amminga da jeg ble gravid, men ville gi nr 1 til han ble ca 2 år (2 mnd før ny termin). Halvveis i svangerskapet sa kroppen min stopp. Nå var det nok. Ikke en gang morgen og kveld ville den. Så da stoppet jeg, fordi jeg stolte på at de signalene jeg fikk fra min egen kropp talte både for lille nurk i magen og meg som skulle snart bli mamma igjen. Og det var en fin, grei avslutning på langtidsamming av nr 1. Og nr. 2 kom, nesten 4 kg, sterk og skjønn.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for svar;) Hannah er 10 mnd nå, så er jo snart året..hun har 8 tenner og biter endel, så klarer jeg til året, er jeg veeeldig fornøyd;) Er på vei igjen, men vet ikke hvor langt ennå..skal bestille time hos lege idag så får vi se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå