M&K+Påsan <3 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hva er dette? Å hvordan vil dette påvirke live seinere?
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 wolf parkinsons white syndrom, er noe som gjør at hjertet banker fort, dvs at det slår over i en rask rytme, man har noen ekstra nervebaner som sier at hjertet skal banke fort.. disse kan man brenne vekk viss man ikke klarer å leve med det.... noen ganger går det ann å stoppe det selv ved å holde pusten eller drikke eller sytrekke seg.. men som regel må man inn på sykehus for å få stoppet hjerte og få det inn i vanlig rytme. jeg har hatt dette i hele livet mitt og er operert for dette på haukeland i februar for andre gang da den første gangen var misslykket.. denne gangen er alt helt fint.. kjenne noe til det noen få ganger men det er ikke ille. det er forskjellige grader av syndromet.. noen har det bare noen få ganger i året andre har det slik som meg og får det hver dag. er det du som har fått dette eller?
M&K+Påsan <3 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Nei. Sønnen til ei vennine .. har er en uke nå .. Vil ikke grave for mye om dette hos ho .. Men takk for svar
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 han blir nok sjekket og får sitt om han kan bli operert når han er litt eldre... dette går helt fint.. og ønsk den lille lykke til fra meg...
Smulen&Skalken Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Samboeren min har det samme. Han ble operert for det i år. Går kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå