Mamma til 2 prinser:) Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har en liten turbo gutt på 2 år og 4 mnd.Han fikk ny stor seng for ca en mnd siden og det har gått sånn nogenlunde greit...var slit i begynnelsen med legging,men vi gikk ned til en halv time soving på dagen så går det bedre om kvelden. Han begynte derimot å våkne hver natt og kommer inn til oss i 1-2 tiden og vi var dumme å bare lot han sove der....helt fram til at jeg ikke orket det mer å jeg vet det er dumt så ville venne av med det.Tok han da inn i sengen sin igjen på natta og det måtte jeg gjøre en 3-4 ganger så sovnet han.tok noen dager å så våknet han ikke mer på natta.Men han har også fra første stund av begynt å båkne imellom 5-6 om morgenen og vi har latt han ligge hos oss da for har tenkt at da skal vi jo opp snart allikvevel men jeg orker det ikke for klarer ikke sovne igjen selv..han er en mare som har bein og armer overalt...hehe.vi venter ogsåå nr 2 nå så vil venne han til å sove i sengen sin hele natta til vi skal stå opp lissom. Har noen noen gode råd til hvordan?er lettere på natta for vet han vil sovne igjen,det jeg er redd for er ta han vil våkne for mye i 5 tida og ikke vil sove mer....har noen noen erfaring....Han har alltid sovet hele natta igjennom utenom sykdom og slikt så er så frustrerende...men er vel litt sånn at han våkner fordi han vet han skal inn å sove hos oss.... Tusen takk for alle svar...
lolli Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Det er som å gjennoppleve tiden med sønnen min når han var 2. Vi fikk ei lita tulle da han var 19 mnd, så senga var allerede opptatt med et ammebarn. Vi la en madrass på gulvet inne på rommet hans.. og så måtte pappa ligge der noen netter hvis sønnen min ropte på oss. Etter en uke så var det ikke mer mas om å sove i mam og pap sin seng. Han slo seg til ro med at om han ble redd så kunne pappa være der for han. Nå er dattera mi blitt 2 og 4 mnd... Hun vil også sove i mammas seng. Vi er nok ikke like prinsippfaste nå - He he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå