Gå til innhold

Etter fødselen ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en egen side som tar for seg spørsmål som har med tiden etter fødsel å gjøre? Leste på dinbaby at over 85 % opplever rifter i varierende grad. Det er også flere som opplever problemer etter keisersnitt. Burde det ikke være et eget forum hvor en kunne komme med spørsmål og råd omkring dette, eller er det bare jeg som savner noe sånt?...:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare til å spørre her på skravlesiden. De aller fleste opplever det jo i variert grad, så det er sikkert alltid noen du kan spørre=)

Skrevet

du har jo keisersnittdebatten og mammas kropp i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...