Ferdig Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Er det en egen side som tar for seg spørsmål som har med tiden etter fødsel å gjøre? Leste på dinbaby at over 85 % opplever rifter i varierende grad. Det er også flere som opplever problemer etter keisersnitt. Burde det ikke være et eget forum hvor en kunne komme med spørsmål og råd omkring dette, eller er det bare jeg som savner noe sånt?...:-/
Mynona Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Det er jo bare til å spørre her på skravlesiden. De aller fleste opplever det jo i variert grad, så det er sikkert alltid noen du kan spørre=)
grå :) Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 du har jo keisersnittdebatten og mammas kropp i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå