Gå til innhold

kokoko


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har det ikke akkurat vært aktiv-sara som har regjert ser jeg...

 

 

:-)

 

 

Jeg håper dere har hatt ei fin helg i alle fall!

 

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin helg til deg også! Går det bra med magen og hybelboeren inni?

Skrevet

Magen tar i alle fall den plasssen den vil ha ;-) hybelboeren tror jeg også har det fint i grunnen. Bekkenet roper litt, men jeg velger å la det rope... fader altså. da jeg gikk meg dritgreijenta så ble jeg jo sittende hele svangerskapet fra uke 8 og ut. Nå nekter jeg ;-))) så lenge det går.

 

Kvalmen har gitt seg i alle fall. Jeg blir fryktelig kvalm når jeg holder på med ting, men det trenger jeg jo ikke å gjøre:-)

 

dagens lille graviditetsreferat

Skrevet

Bra at kvalmen har gitt seg - så skal jeg krysse fingrene for at bekkenet slutter å mase!

Skrevet

Det må vi krysse for, det hadde vært digg om det bestemte seg for å være på mitt lag denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...