dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 her har det ikke akkurat vært aktiv-sara som har regjert ser jeg... :-) Jeg håper dere har hatt ei fin helg i alle fall! klem fra
Reveenka Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Fin helg til deg også! Går det bra med magen og hybelboeren inni?
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Magen tar i alle fall den plasssen den vil ha ;-) hybelboeren tror jeg også har det fint i grunnen. Bekkenet roper litt, men jeg velger å la det rope... fader altså. da jeg gikk meg dritgreijenta så ble jeg jo sittende hele svangerskapet fra uke 8 og ut. Nå nekter jeg ;-))) så lenge det går. Kvalmen har gitt seg i alle fall. Jeg blir fryktelig kvalm når jeg holder på med ting, men det trenger jeg jo ikke å gjøre:-) dagens lille graviditetsreferat
Reveenka Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Bra at kvalmen har gitt seg - så skal jeg krysse fingrene for at bekkenet slutter å mase!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Det må vi krysse for, det hadde vært digg om det bestemte seg for å være på mitt lag denne gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå