Gå til innhold

Ikke krangle men takksam for svar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg deler omsorg med far. Neste gang det er hans uke, kan han ikke ha sønnen sin. Jeg får vite av sønnen min at da skal han istedet være hos sine besteforeldre. De bor 20 meter unna meg. Jg spurte far om hvorfor han ikke kunne være hos meg, sin mor. Da sa han at sønnen vår hadde fått velge selv. Det er ikke første gang dette skjer. Jeg føler meg tråkket på. De har ikke noe respekt for meg som mamma. Det er jo jeg som er det tross alt. Det er flere ting. Men nå er det dette jeg er forbannet for.

 

Prøv å sette dere i mine sko

 

Syns dere jeg har rett til å reagere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skjønner jeg absolutt! I et hvilket som helst parforhold - eller hvilket som helst foreldreforhold der samarbeidet er bra - er det jo naturlig at den andre forelderen har omsorgen når den ene ikke kan!

Jeg tror kanskje ex-en din tenker at dere har ansvaret 50/50 av tiden, og at "hans" tid ikke da kan brukes opp av deg.

Så dustete.

Ennå teitere hvis de bor kun 20 meter fra deg. Det blir jo aldeles unaturlig for sønnen din!

Nei, dette syns jeg han skulle spurt deg om, men på den annen side hørtes det ut som en typisk manneting å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...