Gå til innhold

Soppinfeksjon??? noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er det vanlig å få sopp når man er gravid?

hvordan vet man at det er det man har isåfall , og er det noe man kan kjøpe for å bli kvitt det?

Jeg vet ikke om det er sopp jeg har, men har en del kløe og svie nedentil. Men jeg har veldig mye utflod nå når jeg er gravid, og er nødt til å bruke truseinnlegg, kan hende det er de jeg reagerer på.

Jeg pleier og bli sår mot slutten av en mensenperoide, pga bind bruken da.

håper på svar

ha en god kveld allesammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det flere ganger sist og flere ganger nå... Jeg har kjøpt Canesten krem og vagiatorie på apoteket. Det virker på meg. Eller spør på apoteket, kanskje de har noe annet som virker.

Skrevet

Canesten er super :) Men viktig at du bruker både vagiatoren (tabeletten) og kremen for soppen kommer fra skjeden så det hjelper ikke bare med kremen...

Skrevet

Jeg har masse utflod under graviditeten, men bruk av truseinnlegg gjør at jeg får sopp dagen etter.

Kjøp Canesten den hjelper

Skrevet

det er vist vanlig blandt gravide med sopp ja, selv har jeg aldri hatt det før nå jeg ble gravid!

kan virke som det er det du har ut etter beskrivelsen, bare å dra på apoteket å kjøpe en slik kombinasjonspakke med både tabelett og krem, funker best med den som har bare 1 tabelett (er mer effektiv) og begynn behandlingen=)

lykke til=)

Skrevet

Det er visst vanlig, ja! Har aldri vært plaget med det før (hatt det kanskje 1 eller 2 ganger i løpet av en 5 - 10-årsperiode), mens nå bare kommer og går det hele tida. Ufattelig plagsomt! På meg har Canesten etter hvert vist seg å være nytteløst - tror jeg er blitt immun mot det. Kjøpte i stedet Pevaryl på apoteket her om dagen. Den består av 3 vagitorier og krem. Jeg har nå brukt det i 2 dager og er allerede mye bedre:-) Måtte det bare holde seg unna nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...