storebror og junibaby=) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 nei,jeg synes ikke det=)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Ikke vondt eller skummelt. Hva skal du knekke opp? Jeg har fått behandling på rygg, nakke, skuldre, håndledd og det er ikke vondt altså, ingenting å grue seg for. Kan være litt ubehagelig å høre ett knekk når man ikke er vant til det, men ikke vondt i det hele tatt!!
Lille Jumbo Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Hørtes bra ut. Jeg skal få behandling for hode/nakke, skulde ,rygg og hofte.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Lykke til da:) Skal til kiropraktor i morgen selv jeg faktisk:)
OsloMor Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Synes det er litt vondt jeg.... Etterpå så kjentes det jo ut som om jeg hadde fått bank, måtte ise ned områdene. Kanskje jeg er pysete?
NoDoubt Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Syns heller ikke det vondt men av og til gruer jeg meg til knekket kommer. Vet ikke hvorfor jeg gruer meg så lenge jeg vet det ikke er vondt. Hos meg knekker han fra bekkenet opp til nakken. Jeg skal knekkes i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå