Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 hadde bekkenløsning med gangvansker i mitt forrige svangerskap, for 3 år siden. men da startet smertene i korsryggen, samt på utsiden av hø hofte som strålte nedover, vondt å gå og tungt å jobbe, jeg er sykepleier. kjente da symptomer fra uke 26-27 jeg er nå i mitt andre svangerskap, og er nå kommet til uke 23, jeg har nå sviende/brennende smerte som kommer og går foran i symfysen, (i skrittet liksom..) men dette kjenner jeg vel så mye når jeg sitter i ro, når jeg krysser beina etc. kjenner også litt når jeg går. ikke så mye smerter i korsryggen og kjenner litt på utsiden av bekkenet/lårene. men lurer veldig på disse sviende smertene foran, er det normalt, kan ikke huske jeg hadde det forrige svangerskap, kjenner også dette når jeg sover innimellom, snur meg i senga osv. er det noen andre som har de samme sviende smertene foran?? blir det verre??
vipsen*en av hver* Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har vondt forand i symfysen som du beskriver. Det gjør vondt når jeg ikke beveger meg og. Akkurat som jeg har falt på en bom mellom beina. Jeg fikk mer vondt når jeg jobbet (som stuepike) men er bedre no. Så ja det kan bli verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå