Grid Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Nå tenker jeg på dere som skriver et innlegg med et tullenavn, bare for å se hva folk svarer... Det er kanskje morsomt èn gang, men det blir litt plagsomt i lengden.
Milletrille Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Enig. Irriterer meg grenseløst over sug lut og andre (selvfølgelig anonyme) som bare MÅ legge inn sliker navn - kjempefestlig. Jeg svarer ikke på innlegg hvis jeg er i det minste tvil om at det er tull. Og svarer helst på de som ikke er anonyme. Get a life!!!
prebs Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Helt enig med dere! Løsningen er jo å ikke svare på disse innleggene. (Veldig morsomt gjort av voksne mennesker...hø-hø...niks)
Vannmann35 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ja - er drittlei disse innleggene og bare ignorerer dem.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Er du sikker på at alle du tror er tullenavn er det? Det er jo det som er saken - folk har navnesmaken så langt oppi toern at å skille skitt og kanel blir vanskelig.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Men "sug lut"!Smaken er vel som baken, så om DU mener folk har ræva smak, så kan det jo hende at det er nettopp deg som har smaken "der sola aldri skinner" ,da!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Vel, det gode folkelige flertallet gjør som fluer flest, flokker seg rundt bæsjen og tenker at de er mange millioner og dermed må bæsj være godt. I beg to differ.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Ja,ja!Da er jeg tydeligvis IKKE en bæsjeflue, for jeg har jo valgt et navn som VELDIG få liker og ville valgt!Men man får jo kjeft for dette her inne også!Da er man ute etter å gjøre sine barn til mobbeoffer, så jeg skjønner godt de som velger navn alle andre bruker!!! Det er i hvertfall mye dobbelmoral her inne!Man skal ikke velge ditt og man kan i hvertfall ikke velge datt!Og tenker man selv, så er det jammen galt det også...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 En viktig innsikt. Men den sterke er mektigst alene, iflg salig Schiller.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Jøss!Et visdomsord jeg faktisk kunne skrive under på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå