Gå til innhold

Trenger noen gode innspill...UL på tirsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er sånn at jeg er så uuuutrolig usikker på om jeg vil vite kjønn (hvis de kan se det) eller ikke. En del av meg sier at jeg har litt lyst å vite for å få litt mere fohold hvem som er i magen og en del av meg sier at det hadde vært spennende å få overraskelsen når babyen blir født.

Er virkelig usikker...

Så kjære damer, dere som har født før eller dere som har meninger om det...Hva er deres erfaringer? Tar det bort noe spenning ved fødeslen når man vet? Fordeler ved å ikke vite?

Man kan jo aldri vite helt 100% da men... Jeg trenger virkelig innspill her... Kanksje jeg da vet litt mere om hva jeg vil på tirsdag (det må nevnes at mannen min er litt frem og tilbake han også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var alltfor spente til å la være å vite kjønnet , så vi vet at vi venter en liten gutt;) Gleder meg nesten ennda mere nå enn det jeg gjorde før ul en for nå omtaler vi han som "han" i steden for "det" som vi gjorde før ul. Når jeg snakker med han så kaller jeg han for adrian for det er det han skal hette og da blir det ennda mere personlig synes jeg;) dessuten så er det jo gøy å starte handlingen å faktisk kunne kjøpe en del i blått i stedenfor gult, grønn osv...;)

Men lykke til uansett;)

Skrevet

Jeg har 2 barn og har ikke visst det med noen av de. Syns det har vært veldig spennende:) Har alltid handlet de store tingene i nøytral farge, siden man ofte tenker på å få flere barn, og klær får man så masse av uansett når babyen er født. (I tilleggt til at man ofte arver fra andre som har samme kjønn.)

Denne gangen har mannen og eldste barnet i huset bestemt at de vil vite hva det er som ligger i magen, men jeg må ærlig innrømme at jeg nesten håper litt på at h*n der inne gjemmer seg unna slik at vi ikke får vite. (selv om det hadde vært greit å vite når jeg skal finne frem arveklærene.. Har en av hver fra før av, og da ar det jo litt og ta av...)

Har begynt å strikke klær, men strikker i en fin brunfarge, og skal heller feste på knapper i enten rødt eller grønt på den.

Så hvis det er ditt første barn ville jeg nok likt å spare det til fødselen.

Ikke fordi det gjør noe å vite det, men fordi for oss har det vært litt spennende å gjette på hva det er, og fordi man får jo det ordentlige forholdet til babyen når h*n kommer ut. Glad blir man uansett!!

Når den ligger inni magen er den jo bare et lite magedyr som jeg kjenner inni meg. Da trenger den ikke ha noe bestemt kjønn, ihvertfall ikke for meg:)

Lykke til på UL!

Skrevet

Vi visste det med førstemann og vet det nå også. Gutt begge gangene:-)

Synes det er kjempekjekt å vite hva det blir.

Synes absolut ikke at det tok bort spenningen. Valgte derfor å vite denne gangen også

Synes på en måte at man blir litt bedre kjent med den i magen når amn vet hva det er. Så kan man planlegge litt mer også, se for seg hvordan det blir og begynne å handle inn litt

Lykke til med valget ditt. og lykke til på ul;-)

Skrevet

jeg venter nummer tre og har ikke visst det med de to første, og selv om jeg er veldig nyskjerrig, så elsker jeg å kunne gå rundt å gjette.

Får jo vite det til slutt likevel, og jeg er ikke opptatt av å handle inn verken rosa eller lyseblått.

skal derfor ikke vite det denne gangen heller - hvis det kan unngås. Noen ganger kommer jo bildet rett på, så det er umulig å unngå.....

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...