Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) har en gutt fra før på snart 5 og får en til gutt i januar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter nytt barn og har termin 17 mars, fra før har vi ei jente som blir 5 år i januar

Skrevet

Har ei jente på 2 år og 4 mnd, og venter nr 2 i april. Blir spennende!

Skrevet

Har ei på 4,5år og skal ha nr. 2 i april :)

Skrevet

Vi har en jente på 17 mnd fra før & har termin med nr 2 den 1 april =)

Skrevet

Jupp, har en gutt på snart 1 år og venter i januar. Blir stas :)

Skrevet

Hart en gutt som blir 5 i nov. venter nr. 2 i april

Skrevet

Har ei jente på 2.5 år , og venter en bror eller søster tidlig i april:o)

Skrevet

Vi har en jente på 20 mnd fra før, og venter gutt i februar! :-)

Skrevet

Venter nr2 i februar, men det blir nesten 11år mellom dem da :)

Skrevet

Jeg venter nummer 2:) Snuppa rekker akkurat å feire sin 2 års dag før lillebror kommer i Mars...

Skrevet

Vi venter goså nummer 2.

Har en gutt fra før, som blir 2 år 21.november. Venter enda en gutt:-) terminen er 5.mars.

 

 

Skrevet

har jenta på 4 år fra tidligere forhold.. Venter min nr 2 i februar, fars nr 1 i februar..

Skrevet

Har ei jente som blir 2 år i desember, venter nr 2 i slutten av mars..:) Blir vel 2 år og 3 mnd mellom dem sånn ca:)

Skrevet

Hei. Jeg venter nummer 2,29. januar, og har en datter på 17 år fra før. Slå den da. he he.

Skrevet

Har en gutt på 15 mnd, og venter nr 2 i slutten av mars. Det blir drøyt 20 mnd mellom dem. Blir så kos! (og sikkert slitsomt!)

Skrevet

Har en gutt som blir 3 år i Januar, og så kommer nr 2 i april:) Gleder oss masse:)

Skrevet

har en gutt på 4 år som gleder seg kjempe masse til å bli storebror i begynnelsen av februar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...