monra Skrevet 15. oktober 2007 #26 Skrevet 15. oktober 2007 hei:) har en gutt fra før på snart 5 og får en til gutt i januar:D
trollemor med hybelboer Skrevet 15. oktober 2007 #27 Skrevet 15. oktober 2007 jeg venter nytt barn og har termin 17 mars, fra før har vi ei jente som blir 5 år i januar
Piken på landet Skrevet 15. oktober 2007 #28 Skrevet 15. oktober 2007 Har ei jente på 2 år og 4 mnd, og venter nr 2 i april. Blir spennende!
Aprilfrø :) Skrevet 15. oktober 2007 #29 Skrevet 15. oktober 2007 Har ei på 4,5år og skal ha nr. 2 i april
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #30 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har en jente på 17 mnd fra før & har termin med nr 2 den 1 april =)
*tigerlilly* Skrevet 15. oktober 2007 #31 Skrevet 15. oktober 2007 Jupp, har en gutt på snart 1 år og venter i januar. Blir stas
2hærligegutter Skrevet 15. oktober 2007 #32 Skrevet 15. oktober 2007 Hart en gutt som blir 5 i nov. venter nr. 2 i april
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 15. oktober 2007 #33 Skrevet 15. oktober 2007 Har ei jente på 2.5 år , og venter en bror eller søster tidlig i april:o)
Filippa K Skrevet 15. oktober 2007 #34 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har en jente på 20 mnd fra før, og venter gutt i februar! :-)
Leirha Skrevet 15. oktober 2007 #35 Skrevet 15. oktober 2007 Venter nr2 i februar, men det blir nesten 11år mellom dem da
~falck~ har fått baby! Skrevet 15. oktober 2007 #36 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg venter nummer 2:) Snuppa rekker akkurat å feire sin 2 års dag før lillebror kommer i Mars...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. oktober 2007 #37 Skrevet 15. oktober 2007 Vi venter goså nummer 2. Har en gutt fra før, som blir 2 år 21.november. Venter enda en gutt:-) terminen er 5.mars.
Galskapens overhode Skrevet 15. oktober 2007 #38 Skrevet 15. oktober 2007 har jenta på 4 år fra tidligere forhold.. Venter min nr 2 i februar, fars nr 1 i februar..
Trebarnsmamma30 Skrevet 15. oktober 2007 #39 Skrevet 15. oktober 2007 Har ei jente som blir 2 år i desember, venter nr 2 i slutten av mars.. Blir vel 2 år og 3 mnd mellom dem sånn ca:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #40 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg venter nummer 2,29. januar, og har en datter på 17 år fra før. Slå den da. he he.
trinemor Skrevet 16. oktober 2007 #41 Skrevet 16. oktober 2007 har en jente på snart 3 og venter nr 2 i mars
Knotten2 Skrevet 16. oktober 2007 #42 Skrevet 16. oktober 2007 Har en gutt på 15 mnd, og venter nr 2 i slutten av mars. Det blir drøyt 20 mnd mellom dem. Blir så kos! (og sikkert slitsomt!)
Annekatrine Skrevet 16. oktober 2007 #43 Skrevet 16. oktober 2007 Har en gutt som blir 3 år i Januar, og så kommer nr 2 i april:) Gleder oss masse:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. oktober 2007 #44 Skrevet 16. oktober 2007 har en gutt på 4 år som gleder seg kjempe masse til å bli storebror i begynnelsen av februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå