Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet grunnen til at man kan få det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Og med det mener jeg selvfølgelig falske positive graviditetstester!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Enkelte medisiner, men da står det i pakningsvedlegget. Ellers har jeg hørt om tilstander hvor man blir så oppsatt på å være gravid at man faktisk kan lage hormonene, men jeg vet ikke om noen som har opplevd det og er ikke helt sikker på at det er sant. Det hender jo også desverre at man mister fosteret såpass tidlig at man tror man har fått en falsk positiv når man får mensen en dag eller to etter at man skulle ha fått det...
trebarnsmamma? Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Cyster på eggstokkene kan i sjeldne tilfeller gi falsk positiv test.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 I følge legen jeg snakket med var det svært sjelden med falske positive tester. Det var oftest snakk om at man var gravid, men mistet veldig tidlig..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Mannen til hun ene her inne hadde jo fått positiv test da han tisset på en for moro skyld da...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Nå vet ikke jeg om han tok den riktig, men den kan jo vise positiv selv om den ikke er det FØR kontrollstreken kommer og den kan vise positiv selv om det er feil ti minutter eller mer etter at du har tatt testen...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 det var kanskje en av de sjeldne gangene de viser feil... Venninnen min med 2 barn har aldri tatt en positiv graviditetstest...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Men positiv test når du er mann kan jo være tegn på testikkelkreft?!?!
moder3 Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 ang det med han mannen med positiv test, vet ikke om det var reelt, men likevel..: http://www.unn.no/article14935-11195.html (les "viktigste indikasjoner") søkte det opp på google utifra at det som blir målt på disse graviditets testene er mengden hcg, og dersom menn produserer hcg..hm.. men for all del, kan sikkert være andre grunner til at en test viser feil og, som nevnt i innlegg over..
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fikk 3 falske positive tester engang, men det var fra samme pakke fra billigetester.no og de hadde ligget på badet mitt i ett år. Og nei, jeg var ikke gravid. Ikke i det hele tatt! Rett og slett en feil med testene, kanskje kontrollstripen var lagt dobbelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå