Gå til innhold

Håper-så-sterkt og SommerBris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går, men den var negativ. Så nå er jeg redd tanta kommer i morgen.

Men jeg kjenner ingen murring. Alt jeg har hatt er stikking i magen, spesielt etter en "omgang i høyet".

Så vet ikke hva som skjer med meg...

Kommer ikke tanta i morgen får jeg ta en test igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Lille jente:)

jeg har tenkt så masse på deg de siste dagene :)

jeg har heller ikke noe særlig murring.. tror dette er veldig individuelt, stikking i magen er jo positivt, det hadde jeg også litt av:)du må prøve å ikke tenke negativt ennå,jeg vet d er vanskelig men det er fortsatt håp for deg vennen så lenge ikke tanta kommer.. jeg skal krysse alle fingre og tær for deg..

håper at d har lkaffet for deg denne mnd....

hvordan er d med spottinga, har d stoppet?

stor klem fra meg:)

Skrevet

Åh...tusen takk for oppmuntrende melding :o)

Jeg ble driiiiit skuffet i går når testen var negativ, men har fremdeles et lite håp igjen siden jeg ikke kjenner noe murring.

Ja har jo hørt at stikking skal være positivt, og jeg har hatt stikking i hele dag.

Spotter fremdeles, men det er ikke på samme måte som når jeg skal ha mensen syntes jeg...derfor er jeg også veldig forvirret.

Hvordan er det med deg da? Kjenner du noen forandring? Tenk du skal bli mamma...hihihi...det må være rart å tenke på!!!

Skrevet

det går veldig bra med meg, det er ganske uvirkelig ennå.. så uvirkelig at jeg tok en test til i dag.. hehe... den var enda mer positiv..

har en del vondt i korsryggen ellers er jeg i knall form.. :) men tida går jo så tregt håper det er bare nå for d er så nytt... :) kunne jo ønske jeg hadde mage allerede men det er jo lenge til d vil skje....:)

skjønner veldig godt at du ble skuffet... forstår også at du er forvirret, men du må tenke positivt vennen...:) du skal se at d klaffer for deg og snart:)

hvor gammel er du egentlig og hvor holder du til i verden,? er litt nyskjerrig jeg:)

Skrevet

Plutselig vokser magen og blir stor og fin. Tenk til jul allerede! :o)

Nesten alle klærene jeg har kjøpt i det siste er det plass til å ha en liten mage i :o) hehe...

Du får prøve å trene korsryggen forsiktig så du blir litt sterkere i den da...Det blir sikkert tyngre mot slutten.

Prøver så godt jeg kan å tenke positivt. Hadde besøk av venner med 2 barn tidligere i dag, og etter de gikk begynte det å stikke noe volsomt i magen, kanskje det er morsinnstinktet ;o)

Er 25 år og fra Bergen. Har vært prøvere i 17 mnd, så nå er jeg lei av å se etter tegn...

Skrevet

det var nok morsinstinktet som slo ut for fullt.. hehe....

kjenner til det, jeg gikk jo uten piller i nesten to år uten at noe skjedde... men plutselig der satt den vettu....:) rar følelse... under deg sterkt å få den følelsen...

du må prøve å ikke tenke på noen symptomer.... :) lettere sagt en gjort...:)

Skrevet

Nei det er ikke så lett...er vel det annen hver tanke dreier seg om :o)

Men er veldig trøtt for tiden, det også skal jo være et tegn..

Hadde stikking på venstre side tidligere i dag, men det har flyttet seg til høyre side nå.

Herlighet altså...:o)

Blir nesten godt å få mensen...haha...da vet jeg i hvertfall noe!

Hvor gammel er du da? og fra?

Skrevet

jeg hadde også stikkniger på høyre side positivt tegn det og at du er trøtt....:)

nei mensen skal du ikke ha, jeg vil ha deg med inn på 1 tri.. ggreit å ha noen hyggelige å snakke med... :) mange sure der inne.. gidder ikke å være der jeg.. leser bare litt men skriver sjeldent noe.)

jeg er 21år gammel og bor i sandnes:)

Skrevet

Hei jenter:)

Gratulerer med spiren håper-så-sterkt

Og tvi tvi til deg Lille jente.

Jeg tok en test i går og den var negativ-så jeg venter egentlig bare på at tante rød kommer.

Har en jente fra før som akkurat har fylt 2år og jeg husker at jeg følte meg mere gravid med henne.

Nå har jeg mens murringer og det er det, føler og at puppene er litt ømme-men ikke noe mer enn at det like gjerne kan være tante rød som kommer på besøk.

Jeg har ikke gitt meg med testinga, tar en ny imorgen så får vi se:)

Skrevet

hehe... nei du må ikke gi deg med testinga vettu:)

tusen hjertelig takk...

håper dere to kan komme inn også nå... trenger noe blide og hyggelige folk der inne...

jeg følte meg kjempe gravid.. visste jeg var gravid nesten med en gang jeg og d stemte... :)

ønsker deg masse lykke til med testen i morgen... håper på det beste.. du må gi oss tilbakemelding:)

Skrevet

Hehe, ja teste er jeg flink til:) Hobbyen min det!!!!

Ja hadde vært koslig å ha fulgt med videre inn på bim sammen med dere.

Har tittet litt innom der og lest litt, og blir litt satt ut av hvor mange som må slenge med leppa.

Kos deg videre med spiren i magen.

Når har du termin sånn ca??

Skrevet

skal kose meg masse...

har termin 26/6 altfor lenge til:( er ikke lenger enn 3+5:)

testa første gan positivt 5 dager før ikm:)

ja det hadde vært kjempe morro hvis dere kom over...

kan jo prate sammen uansett... :)

ja de er møkk sure noen av de, skjønner ikke hva som går av mange...

jeg er der bare og leser litt, gidder ikke skrive noe får sikkert bare sure tilbakemeldinger uansett

Skrevet

Ja vi kan prate sammen uansett... :)

Er vel en del spørsmål som blir stilt ofte som plager noen, men da kan de vel heller bare la være å lese innlegget.

Nei du må bare skrive der inne, så finner du nok mange hygglige mennesker samt noen minde hygglige (men de får du bare overse:)

Skrevet

Hei.

hvordan gikk det med testingen idag lille jente???

Jeg har testet og den var negativ idag også.

Har ikm idag eller imorgen-så vi får se om tante dukker opp

Skrevet

hei på dere jenter.

Tensten ble nok negativ i dag også :o(

Men er jo litt rart for jeg har jo egentlig ikm i dag.

Men tanta kommer vel. Har spottet masse de siste dagene, og det pleier jeg alltid før hun er på vei...men følte meg så veldig gravid denne gangen....

Men i dag fikk jeg min mann til å bestille time til oss til spesialist, så vi har time i begynnelsen på desember. Dvs at vi har en pp igjen før den tid, håper det klaffer da.

Vet hva dere mener med sure tryner på 1.tri ja. Er innom av og til for jeg er så nyskjerrig på åssen det er å være gravid. Men de er jo ofte så stygge mot hverandre.

Men hva er vitsen med det da? ufine!!!

Åssen er det med dere i dag? Har du testet Sommerbris?

Og håper-så-sterkt, jeg tror 26.juni er en veldig fin tid å ha termin på...da slipper du å ha ubehag med varme i sommer....

Skrevet

hei hei... :)

så utrolig kjipt at testen ble negativ.... men det kan jo hende, må gi meg en tilbake melding så fort du finner ut av noe...

greit å få sjekket om alt er i orden...:) da slipper du å tenke på det og da slapper du mer av, og da klaffer det nok skal du se:)

ja jeg og tror d er en bra termin... greit å slippe å gå hele sommeren:)

Skrevet

Hei igjen.

Lille jente

Skrev litt lengre opp, du så det kanskje ikke:)

Jeg testet negativt idag tidlig jeg også.

Jeg skjønner du blir fryktelig lei deg og frustrert du som har prøvd lenge nå. Vil jo gjerne bli gravide vi og men kjenner at det virkelig er din tur nå.

Nå har jeg bare en billigtest igjen, som jeg tar imorgen tidlig.

Har aldri brukt en slik test før. Og kommer tante så får jeg kjøpe inn en ny beholdning med tester.

Fikk tante på besøk mandag kveld sist, så vi får se om den dukker opp i kveld eller imorgen.

Som du sier, tante har ikke kommet så det er fortsatt håp:)

Det jeg syns er så rart er at jeg får hvit veske ut av den ene puppen.

Men det kan være soffskiftet mitt også, men deter visst normalt nå-så jeg skjønner ikke.

Håper-Så-Sterkt:

Hvordan er det med deg?

Formen bra?

Skrevet

Hei SommerBris

formen min er veldig bra er bare veldig utolmodig syns tida går utrolig tregt... eneste jeg har merket litt på er at jeg er litt mer trøtt og at jeg spiser hele tida, men ellers knallform...

jeg ønsker det så sterkt at dere begge to kan få positiv test, da hadde jeg tatt en trippel salto her i stua.. hehe...

jeg krysser tær og fingre for dere begge to...:) krysser alt jeg kan krysse....:)

Skrevet

Hehe, må spise for to nå:)

Trøtt ja, syns nesten det var det værste jeg.

Eneste jeg gikk og tenkte på den første tiden var å sove.

Koslig at du vil ha med oss over.

Håper og vi får muligheten til det.

Skrevet

Har du foresten tatt sånn billigtest før. Sånn strimmel. Noen erfaringer med det?

Skrevet

Tanta har enda ikke kommet, hun skulle vært her i går....men jeg kjenner det er litt mensmurringer på gang. Så hun kommer vel i løpet av dagen :o(

Vi er veldig veldig klare for å få en liten nå, og føler virkelig det er vår tur.

Trodde vi var klar for et år siden, men nå er vi virkelig klar.

Nesten alle klærene jeg har kjøpt det siste året er det plass til en mage under....Det er jo nesten for gale :o)

Men det er veldig godt å tenke på at vi skal til spesialist nå og få sjekket alt...Blir godt å få noen svar, men jeg er litt redd også, for at det skal være noe.

Jeg har ikke erfaring med strimmler, men har tatt en del forskjellige tester, og må si jeg er mest begeistret for CB sine.

Føler tiden går såååå seint nå når vi tester og venter og prøver....

Åssen er formen på dere i dag da? Jeg skal snart på jobb, men har ikke lyst...

Skrevet

Du har ikke fått tanta enda, så det er fortsatt en sjangs:)

Håper dere får god hjelp hos spesialist. Jeg skjønner at du er litt redd men de er jo veldig flinke idag hvis det skulle være noe.

Jeg gikk tom for CB tester, så fikk jeg med en strimmel med i pakka.

Tok strimmelen idag, men finner ikke bruksanvisningen-så skjønte ikke helt det der:)

Har ikke fått tanta enda jeg heller. Har hatt 28 dagers syklus før, men nå er det ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen så kan godt være at jeg er litt ute å kjører. Ut i fra min tidligere syklus skulle jeg hatt den i går eller idag.

Så her sitter jeg uten noen flere tester, har litt følelsen av at tanta er på vei. Vi får se om den dukker opp imorgen.

Ellers er formen bra.

Hvordan er formen din da?

Håper-Så-Sterk.

Hatt en fin dag?

Fortalt den gode nyheten til noen enda da?

Du får ha tolmodighet med oss, ser ikke ut som vi får noe svar.

Skrevet

Jaja, da fikk jeg tante på besøk......

Prøve igjen om 14 dager.

Skrevet

Der kom tanta på besøk hos meg også!

Har hatt vondt i magen i hele dag! uff...hater henne!

Jeg og har syklus på 28 dager, og fikk tanta på besøk i dag. Dvs at vi har syklus akkurat samtidig det da... :o) Så snodig!

Hadde det vært jeg som var gravid tror jeg at jeg hadde måtte fortelle det for hele verden :o) hihi...men er vel tryggest å vente litt.

Så åssen er formen din håper-så-sterkt?

Det er sant som du sier SommerBris, de er flink i dag. Får bare håpe de kan hjelpe oss også.

Er lei av å prøve, og sjekke alle tegn kroppen viser hver mnd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...