Ladycaliente Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 til denne tråden http://www.barnimagen.com/forum/thread/10604296. Jeg og sambo bestemte oss for at vi på fredag skulle ta en hygge + fortsette å male rommet vårt tur til familiehytta i Sverige. Koble litt av og komme seg litt bort.. Vi tok en tur innom Nordby sentret på veien..Og siden jeg uansett måtte ha noe på apoteket så kunne jeg ikke dy meg...måtte kjøpe en test. Men den bestemte jeg meg å ta lørd morgen..altså dagen etter.. Uten forhåpninger, kunne jeg etter å ha utført tisse prossessen i halv søvne faktisk skimte et kryss..Skrek etter min samboer og han så det han også.. Tok også en ny test når jeg kom hjem i dag og den viste det samme...Så jaaaaa jeg er GRAVID!!!. Håper bare at spiren klamrer seg fast og alt går bra:) Masse lykke til, til alle dere andre som prøver... Og jeg håper vi alle snart sees i 1 trim.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 gratulerer så masse, fant det selv ut her om dagen.. spennende d her:) lykke til med svangerskapet og kos deg med den voksende magen:)
Ladycaliente Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Tusen takk for det og det samme til deg..Dette er utrolig spennende , sammtidig som litt skremmende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå