Gå til innhold

Noen som har erfaring med reflux i urinveiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistanke om at det er dette som feiler jenta vår,som nå går på 3 pensilinkuren. Hvilke symtomer gjorde seg gjeldene hos dere og hvor lang tid gikk det før det ble oppdaget og hva slags behandling fikk dere for sykdommen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sønn på 15 mnd har det, han har bare en nyre så vi har hatt ultralyder og andre undersøkelser. han går på pensilin. har gått på det i 1 år. de fant ut at han har reflux på rikshospitalet, hadde ikke hørt noe om det før på sykehuset i stavanger.

Skrevet

Jeg er operert for dette, ble operert i 79 (var 4,5 år da), vet egentlig ikke hvordan de fant det ut, men jeg hadde vel mer eller mindre konstant urinveis infeksjon, inn å ut av sykehus osv, nesten hver gang jeg fikk det, fikk jeg feberkrampe også, så de sjekka meg fra topp til tå mange ganger før de fant utav det!!

Men si til legen at du har mistanke om det (er det noen i familien som har det??), det må jo være greit å få sjekka det ut, hun kan ikke gå sånn som det!!

God bedring og lykke til med å finne det ut!!

Er jo rart at legen ikke har nevnt noe da!!

Skrevet

Joda ting er på vei til å skje,skal på utredning ,røngten og til spesialist om 2 uker heldigvis. Bare så lei nå av at min lille jente ikke spiser,kaster opp maten,har urinveisinfeksjoner og sover dårlig på grunn av dårlig matlyst. Ho har nesten ikke gått opp ivekt på 2 mnd. hver gang vi starter en ny pencilinkur får eg ei ny jente føles det som,da spiser ho fulle porsjoner og sover godt,men ca 2 uker etter endt kur er det påen igjen med å krangle om å få i ho 5 små skjeer med grøt som ho kaster opp igjen 5 min etterpå.soveintervaller på 1 time i slengen om natten fordi ho er sulten,ho er jo bare 8 mnd. begge tantene ,en på hver side i familen var konstant plaget med urinveisinfeksjoner til de var langt opp i tenårene,slik at de utviklet resistens mot pencilin.Håper bare de finne ut av dette snart,føler meg litt snytt for babyidyllen som andre mødre uten syke barn har.Går jo konstant rundt å bekymrer meg.

Skrevet

Huff å huff, det høres ikke mye kjekt ut, håper virkelig de finner utav det!!

Jeg ble jo operert, og har ALDRI vært plaget etter det, husker ikke operasjonen som smertefull eller noe, og ting har jo utviklet seg på disse 28 årene, håper selvfølgelig at jenta de slipper unna operasjon, men heller det en å gå sånn resten av livet!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...