Gå til innhold

dere med 2 åringer og dere med 7 åringer:) ang jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal de få i gave?? jeg har absolutt ingen ide. jeg er helt rådløs. tenkte å se litt på nettet men vet liksom ikke hva jeg skal se etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min halvannetåring skal få den pakken med postmann-patbil, pat selv, katta, 2 andre biler og noen figurer..koster 600 kroner, men er holdbare:-)

Skrevet

Blandt jenter rundt 7 år er det polly pocket og littlest (?) pet shop.. tror jeg det het..

Skrevet

2-åringen skal få trehjulssykkel tror jeg...ellers så er Duplo populøært, og den Little people-serien fra Fisher Price.

Skrevet

Hva med en gameboy til 7 åringen:-)

Hvis det er en jente kan dere jo kjøpe en rosa gameboy.

Skrevet

hvor mye koster sånn Little people serie? sånn ca

Skrevet

7 åringen har nindendo ds:) tenkte litt på ski og.

Skrevet

Vurderte gameboy til 7-åringen, men de koster jo skjorta!! Må jo ha et par spill i tillegg, og da snakker vi mange penger.

Nå skal vi se etter en stjernekikkert. En barnevennlig sak han kan kikke ut i verdensrommet med...

Skrevet

alt fra 150-200 og opp til 7-800

knallfine, guttane på 1, 5 og 3,5 har lekt masse med de idag

Skrevet

Guttungen på 2 år skal få ski og en småbil garasje til jul...

Skrevet

her har han bursdag 9 dager før jul, og blir 2 år, og jeg sliter med å finne på ting til ønskelisten... Vi skal kjøpe crocs til bursdagen hans, som han kan bruke som innesko i bhg og hos besteforeldrene, og så skal han få liverpool-drakt til jul, tror vi... I tillegg til litt klær i str 98 (bruker 92 nå). Utenom dette har vi ønsket oss duplo, klær, nye vintersko, og gøye leker generelt (fin utfordring for de som skal kjøpe gave :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...