Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Sniker meg til å stille et spørsmål her jeg, enda jeg ikke egentlig hører til her før om én uke.. Vi driver å fylle ut de pokkers skjemaene, og snakket med en dame på nav på fredag.. Hun sa at jeg måtte kunne dokumentere termindato, men at de måtte ha et originalpapir på det, ikke en kopi av fødselskortet el. Hvor skal jeg spørre etter dette? Lege? Sykehus? Hos jordmor? Takk for hjelpen =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis det ikke er godt nok med kopi av helsekortet, kan du bare be lege/jordmor om å skrive en bekreftelse på termindato. Jeg fikk en bekreftelse fra lege sendte til treningssenteret mitt i forbindelse med "frysing" av abonnement.
utrolig 2007 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fikk et brev fra jordmor, hun hadde det delvis ferdig utfylt førte bare på navnet mitt og datoen.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 de vil ikke ha helsekortet ditt.. det er for mye informasjon i forhold til hva de trenger. jeg sendte med kopi av ultralyd skjemaet, som jordmor skrev: bekrefter termin 20. des. 07. hun signerte og stemplet det. det var godt nok for nav
Fru Lillamum Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Samme her. Var innom og der tok de selv bare en kopi av ultralydskjemaet. Så lenge det bare står en termindato der så er de fornøyd. i allefall her jeg bor )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå