Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 ...postet akkurat et innlegg om at tantebarnet mitt antagelig skal hete Tonje, et navn lite brukt i disse dager..er jo ganske rart hvordan mange flotte navn bare glemmes..tenker da på navn som Tonjeh mona ellen heid janne heidi monica camilla torunn anette hege stine elin line merete er jo egentlig mange flotte navn, men blir av en eller annen grunn ikke vurdert...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 For ikke snakke om Hilde Linda Mette Bjørg Berit Laila
fleXibel Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Datteren våres ville het Tonja hvis gubben plutselig ikke hadde bestemt at hun skulle kalles opp etter meg ...grunnen til det var at hvis vi fikk og når vi får en gutt skal han kalles opp etter gubben, så han ville ha det "rettferdig" eller hva han kalte det. Camilla var faktisk i vurdering og
Kondis som en murstein Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, de kommer nok tilbake om ikke så altfor mange år... Jeg heter forresten to av de oppramsete navnene ;o)
Carnivale Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 De kommer garantert tilbake i neste generasjon, våre unger kaller sikkert gjerne ungene sine Heidi, Tonje etc, navn som vi syns er "vanlige". man kaller jo gjerne opp etter tante-generasjonen
fleXibel Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har et navn som aldri har vært eller kommer til å bli poppis..... Og bra er det.. fy å mage klengenavn jeg har hatt opp igjennom åra... grøss... Snuppa er kalt opp etter meg, men jeg har "delt opp" navnet så hun har fått en del av det... vanskelig å forklare..
☆Anonymia☆ Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 for ikke å snakke om Kine... det er nydelig.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 hehe... kanskje det... da kan jeg kanskje få barnebarn oppkaldt etter meg... hehe... heter Hilde jeg =)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Blant mine jevnaldrende venninner så finner du alle de navnene representert, mitt eget navn står faktisk også på lista, så de får nok sin renessanse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå