Gå til innhold

hvor ble det av navnene

Anbefalte innlegg

Skrevet

...postet akkurat et innlegg om at tantebarnet mitt antagelig skal hete Tonje, et navn lite brukt i disse dager..er jo ganske rart hvordan mange flotte navn bare glemmes..tenker da på navn som

Tonjeh

mona

ellen

heid

janne

heidi

monica

camilla

torunn

anette

hege

stine

elin

line

merete

er jo egentlig mange flotte navn, men blir av en eller annen grunn ikke vurdert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ikke snakke om

Hilde

Linda

Mette

Bjørg

Berit

Laila

Skrevet

Datteren våres ville het Tonja hvis gubben plutselig ikke hadde bestemt at hun skulle kalles opp etter meg ...grunnen til det var at hvis vi fikk og når vi får en gutt skal han kalles opp etter gubben, så han ville ha det "rettferdig" eller hva han kalte det.

Camilla var faktisk i vurdering og

Skrevet

Ja, de kommer nok tilbake om ikke så altfor mange år...

Jeg heter forresten to av de oppramsete navnene ;o)

Skrevet

De kommer garantert tilbake i neste generasjon, våre unger kaller sikkert gjerne ungene sine Heidi, Tonje etc, navn som vi syns er "vanlige". man kaller jo gjerne opp etter tante-generasjonen :)

Skrevet

jeg og :o)

Skrevet

Jeg har et navn som aldri har vært eller kommer til å bli poppis.....

Og bra er det.. fy å mage klengenavn jeg har hatt opp igjennom åra... grøss...

Snuppa er kalt opp etter meg, men jeg har "delt opp" navnet så hun har fått en del av det... vanskelig å forklare..

Skrevet

for ikke å snakke om Kine...

det er nydelig.

;)

Skrevet

hehe... kanskje det... da kan jeg kanskje få barnebarn oppkaldt etter meg... hehe... heter Hilde jeg =)

Skrevet

Blant mine jevnaldrende venninner så finner du alle de navnene representert, mitt eget navn står faktisk også på lista, så de får nok sin renessanse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...