Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 var så koselig, ble jo helt rørt og han var så flink i kirka:) kjempekoselig selskap som varte leeenge, jeg kom nettop hjem:) masse fine gaver, god mat og godt lag:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer med dåpsdagen. Tenker det er godt å få det overstått og godt å få sette seg ned etter ein lang og koseleg dag.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 takk for det:) ja både og, syns det er godt å være ferdig samtidig som jeg nesten ønsket dagen ikke skulle ta slutt:)
Kosel Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer med dagen! Da regner jeg med at alt gikk fint med bf og hans familie og? Du var jo ikke helt sikker på om det bare blei din side eller begge en stund ...var det ikke slik?
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 takk:) javisst, gikk fint med alle, var kjempetrivelig:) ja var usikker på det en stund, men alle fra hans familie og min bidro med forskjellig i dåpen så det endte med lokale og koldtbord og en kjempedåp vett:)
Kosel Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Så bra da! Her blir det dåp 11.nov - farsdag,dåp og cupfinale...hehe Da blir det liv:)
Singelmamma og banden Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Så hyggelig, og gratulerer med dagen:-) Vi er neste ut da, neste helg blir det dåp her, men bare min familie. BF som skulle stille opp såååååååå masse, nei, hm, hvor er det blitt av han da skal tro? Han må ha glemt at han har fått en datter til stakkar, men, ho er jo bare 5 mnd enda... :-/ Kos deg i kveld og pust ut! Jeg gleder meg mest til at venninna mi og babyen hennes kommer og skal være her noen dager da, gleder meg sånn til å treffe dem igjen :-D
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 takk for det jenter:) det blir nok trivelig med dåp singelmamma, jeg storkosa meg i allefall:) uff herregud mannfolk, de skulle kommet med en advarsel i nakken:/ så koselig da, må kose dere masse med besøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå