Gå til innhold

Noen som har erfaring med reflux i urinveiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistanke om at det er dette som feiler jenta vår,som nå går på 3 pensilinkuren. Hvilke symtomer gjorde seg gjeldene hos dere og hvor lang tid gikk det før det ble oppdaget og hva slags behandling fikk dere for sykdommen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.. hvor gammel er hun? jeg hadde visst det når jeg var liten.. jeg ble operert, visst jeg ikke har hørt feil da:) mamma og de oppdaga det da jeg var rundt 11 .mnd, jeg hadde feber og var veldig dårlig! lå bare å klaga meg!! de tok urinprøve hoss legen å fant det ut da.. har ikke vært plaga siden.. 3 pencillin kurer, høres jo ikke bra ut da...

få tadd en ordentlig urinprøve visst dere misstenker det!

håper det hjalp! lykke til da... si fra hvordan det går..

Skrevet

hun er 8 mnd. Vi skal på utredning om 2 uker,men synes det er lenge til. Har knapt fått i henne mat på 14 dager nå og soving er det lite med både på dag og natt.Skal ringe legen nå idag,føler at noe må gjøres nå,kan ikke ha en unge som ikke spiser eller sover,eg er helt utslitt. dette har hun slitt med i over 3 mnd. Kan vel telle på en hånd de gangene ho har spist en full porsjon mat i sitt liv. Ikke rart hun ikke verken krabber eller skyver seg rundt,hun eier jo ingen energi.

Skrevet

hoff det høres jo ikke bra ut! forferdelig at legen ikke tar det som haste sak- akutt time... si at DU skal HA akutt time! at ungen ikke sover eller spiser! nei hun kan ikke ha mye energi i kroppen stakkars,.. noen ganger blir jeg irritert på legene, stakkars små barna kan jo ikke si ifra..

lykke til, bare push på og push på.. mas, mas,mas.. det bruker å hjelpe!!

*go klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...