Gå til innhold

Barn og seksualitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er så vanskelig! Noen som har noen gode tips til bøker, nettsider, info om hvordan man skal takle dette på en god måte. Har liten gutt på 7 mnd som har oppdaget tissemannen for fullt. Er ikke at jeg synes det er ekkelt, feil eller noe sånt bare er helt clueless på hvordan jeg skal takle det og å gi ham et naturlig og godt forhold til kroppen sin. Kanskje ligger det litt i at han er et annet kjønn hvor det er enkelt å se når penis er erigert, lett å få tak på osv. Æsj litt vanskelig dette så er anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, trenger du egentlig tenke så mye på dette enda? For ham er jo tissen han bare en del av kroppen og når den er erigert er jo det bare en biologisk reaksjon. Tenk på at den har vært mye pakket inn i bleier og nå utvider lille gutt radiusen sin.Min gutt er også 7 mnd og har oppdaget tissen sin nå, var itt usikker selv, men sambo sier at han må bare få styre seg som han vil. Snakket med venninner som har gutte bebiser-de sier det samme. Vær helt naturlig så blir det naturlig for han og. Går nok bra skal du se:)

Skrevet

Dette er helt normalt.

Jeg har en gutt som holder på å slutte med bleier. Og da skal jeg si han har oppdaget mye nytt. Idag var vart han mektig inponert når han satt på do og tisset. Mamma kom og se ropte han, det er hull i Luringen.

Skrevet

Synes bare det er så vanskelig å være "naturlig" for jeg vet ikke helt hva som er naturlig. Hadde kanskje vært annerledes hvis jeg hadde hatt brødre f.eks. Husker kollega snakket om sine sønner og alt de sa og gjorde og jeg tenkte "Herregud jeg hadde aldri klart å takle det så bra som henne". Her om dagen tok han et godt tak i tisseluren og jeg begynte å le, han skvatt og slapp taket og etterpå tenkte jeg "Hmm stakkars følte han det nå som feil?". Og ja JEG VET at det er helt tullete å tenke om en baby for selvfølgelig ble denne tittelen litt feil, det handler jo absolutt ikke om seksualitet, bare utforsking av kroppen på samme måte som han griper tak i alt annet som er tilgjengelig. Men noen som har noen gode tips om noe lesemateriell så jeg kan forberede meg på når de blir litt større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...