Zyan Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg spiser ALTFOR mye godteri, sjokolade, mousse...osv.. Det går i sjokoladerelaetert hele tiden, og til tider aaaltfor mye. På en uke kan jeg glatt stappe i meg 6 poser sjokolademousse.. (slike du blander med melk og visper..) Jeg er veldig klar over matvanene mine, men klarer ikke endre meg..og de siste ukene syntes jeg det tar helt av.. Har forsøkt de tablettene med crom, merket ikke forskjell.. har og prøvd eple-edikk piller.. Tips? (ikke overvektig...enda...:/..kan jo hende det eksploderer en dag..kan jo ikke holde på slik uten å bli "straffet"..)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Sukker er en avhengighet som man vil ha mer av. Kutt tvert og spis noe som metter mer istedet. Noe med fiber eller fett som ikke bare er sukker`?
Mrs. Bouquet Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg synes ingen lettvinte triks funker, men etter noen dager uten gotteri, men med abstinenser, forsvinner søtsuget.
Zyan Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 kan vel med hånden på hjertet si "nei, spiser IKKE regelmessig". Jeg var veldig flink under svangerskapet, lite/ikke sjokolda, masse sunn mat og frukt-jevnt fordelt over dagen. Men ikke nå lengre..har liksom alltid noe annet enn mat å putte inn. Får helt spader på jobb om jeg ikke har noe når behovet kommer..tror det er slik det er å røyke! Jeg vet at behovet kan minskes ved å legge om mine rutiner mtp mat, spise reglemssig og sunt osv..men jeg kjøper heller en sjokolade eller 3... og jeg er drittlei av å være så svak! Skulle ønske noen sa at forts du slik mer nå, dauer du om 5 år..
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 He he. Kanskje du kan si at du spiser sjokolade en gang i uka så du slipper å nekte deg selv det du er så glad i. Men så kan du spise grovt og grønt resten av tida? Og husk å drikke vann.Spis regelmessige også og spis nok.
lenej :o) Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 lurer på om ikke sink også skal hemme søt-suget? spiste ALTFOR mye godteri selv en gang. så ble jeg sinkforgiftet, og smakte sukker av alt jeg spiste, eller fikk i meg, til å med lufta jeg pustet inn smakte som sukker...! etter det har jeg ikke hatt det behovet. litt ja, men ikke så ille som du beskriver.:!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå