Gå til innhold

hmm ang spontanabort og legebesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

som noen kanskje fikk med seg så mista jeg spira mi for kort tid tilbake. jeg oppsøkte aldri lege, men er det noe man bør gjøre? her var det ingen tvil om at det var det som skjedde da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man trenger ikke oppsøke lege om man ikke får feber, sterke smerter og det lukter råttent av blodet.

Jeg har ikke fått med meg dette engang jeg da.

Leit å høre

Skrevet

takker. oki. blodet var ganske friskt og så den lille så det gikk ganske ukomplisert for seg. hadde litt magesmerter/ svake svake rier, men det er vel sikekrt normalt vil jeg tro

Skrevet

Ja, høres ut som en SA "etter boka", som det så fint heter.

Skrevet

Fikk blødninger som økte på dagen etter, var på legevakt/sykehus kvelden. Da var det forsatt "en spire" men dagen etterpå (lørdag) var jeg ikke i tvil om at det gikk galt. Hadde fått en time på onsdag, og da var alt borte, trengte ikke utskraping. Jeg tenkte at sålenge jeg ikke fikk feber/smerter, så trengte jeg ikke møte opp FØR oppsatt time iallefall...ikke problem i etterkant heller..

Skrevet

Bare dersom du er rhesus negativ, da trenger du sprøyte etter spontanabort.

Skrevet

Uff da, det var trist å høre, men om du ikke får feber eller smerter trenger du ikke oppsøke lege ;) Hvor mange uker var du da?

Skrevet

gjelder det om man har født før også? hmmm i så fall bør jeg kanskje ringe legen...

Skrevet

var om lag 7 uker på vei så ikke sånn kjempelangt. hadde ikke rukket å tatt noen test for å bekrefte det heller. bare hatt en veldig sterk følelse på det. ømme bryster, kvalme osv er velkjente tegn her i gården.

Skrevet

Var vel 6 uker når jeg mistet jeg. Var hos lege fordi jeg skulle fly men gjorde ingenting altså. Det ang rhesus neg er vel greit å sjekke da, om du er det ;) Kjedelig å miste uansett da. Trøsten må være at kroppen stort sett støter fra seg pga at noe er galt.

Skrevet

det med rehsus faktoren er for sent nå da du må ta sprøyten innen 72 timer. Men husk at det er viktig info hvis du blir gravid på nytt en gang.

Skrevet

takker alle sammen. da skal jeg nevne det om det blir flere små her. var så mye stress her i det momanget at jeg tenkte faktisk ikke så langt som at jeg ville trenge den sprøyta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...