Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 kan dere svare meg på noe...? Jeg har bare noen få dager igjen til termin og i natt og i dag har det kommet noe rosa utflod/eller er det fostervann? Kommer ikke mye, bare når jeg tørker meg. Kan det være et tegn på at fødsel nærmer seg? Lekker jeg? Noen som vet...?
Kondis som en murstein Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Kan være tynn utflod. Jeg hadde det på slutten - helt vann... Men ring føden om du lurer, de er der for deg ) Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det hadde ikke jeg.. Men knskje det kan være slimproppen?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 jeg har hatt tynn utflod en ukes tid nå, men det som kom nå er rosa... og det har det ikke vært før. HI
Kondis som en murstein Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Tegningsblødning er det jo noe som heter... Men å ringe og høre hva de sier på føden er mitt tips )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Tror det er noe på gang jeg :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Det er slimproppen som begynner å løsne og at det begynner å modnes til fødsel. Jeg holdt på slik i et par uker før fødselen med begge mine. Det nærmer seg - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå