Trine_80 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen her som har testet ullbody/buksen til Hennes & Mauritz? Jeg kjøpte en bukse heren dagen i str 50, men syntes den så veeldig kort ut i beina. Stemmer dette? Tror jeg må bytte den i noe større jeg.. Så jo mer ut som en shorts! Ellers, er den grei i kvalitet? / bruk?
Mammamia;-) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Kjøpte en del av det da jeg fikk mittt første barn for to år siden. Nå er det i bruk igjen av nr to som er en uke gammel, og det er fremdeles veldig fint. Helt fornøyd jeg!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Da tulla var nyfødt brukte jeg oxo ulltøyet fra H&M til henne. Bruker det fra H&M fortsatt (+ fra Cubus, som jeg synes er veldig allright). Jeg synes H&M-ulltøyet fungerte veldig greit, jeg. -Tror vel at den minste størrelsen jeg kjøpte var 56. Og den bretten som er nederst på beina, brettet jeg ned. Da blir den jo litt lenger og... Men når nestemann kommer vil jeg prøve å finne str.bukse i ull. De sitter tettere enn ullbuksene, og derfor tror jeg liksom de vil føles bedre og varmere. Men vet ikke om det finnes ullsrtømpebukser i så små str? Babyen blir heldigvis født i mai da, så det er ikke sikkert jeg trenger ulltøy til den før neste vinter igjen, og da skal jeg vel finne passe ull-strømpebukse
Ane med lillegutt Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Nøstebarn har ullstrømpebukser ned til str. 56. Dyrere enn H&M, men det finnes iallefall..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 ullundertøyet fra HM funker helt fint det! billig og bra enig i at buksa i 50 ser kort ut, men babyene er jo ikke så store heller når de bruker 50...
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 joha har ulltøy helt ned til str 40. Syntes ikke joha ulltøyet er dyrt heller. Ulltøy skal forresten ikke sitte så veeeldig mye inntil. Det har best effekt om det er løst og ledig:-) Reflex ulltøyet er også deilig, vet ikke hvor langt ned de går i str men..
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Ullbodyen er noe stort dritt, blir vid i skuldrene og reker ned. Ville valgt andre merker, f.eks Joha, Tom & Trine eller Janus. Nøstebarn sine har jeg ikke prøvd, men de er sikkert bra. Ullbuksa er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå