Gå til innhold

Hvilken madrass har dere kjøpt???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best, skum- eller springfjær madrass,(til sprinkelsenga) og hvor har dere kjøpt madrassene deres?????? Trenger hjelp, for regner med at det ikke er så altfor lenge til minsten kommer.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte skumgummimadrass på IKEA, sultan blunda til kr 149,-.

Skrevet

til min første gutt kjøpte jeg madrass og overmadrass på ikea til lillegutt. den var helt fin den =)

denne gangen kjøpte jeg pakketilbud på foreldre og barnmessen så den var vel fra barnas hus tror jeg. denne var skumgummi(? er ikke helt sikker) den forrige var springfjær tror jeg. så lenge overmadrassen er god, tror jeg det skal gå helt fint =)

Skrevet

Simo, en slik som har en vinter og en sommerside. Astma og alergi vennlig. 599. Kjøpt i Reflex butikk

Skrevet

Har kjøpt en tykk skumgummi madrass (249,-) og en overmadrass (149,-) på jysk...

Skrevet

ok. Takk for svar. ser ut til at det er mest skumgummi her. Hadde faktisk ikke tenkt på overmadrass, men det høres jo lurt ut. Trodde liksom vi hadde alt klart nå, men det dukker stadig opp små ting....Blir shopping i morra på meg da med nedpress og kynnere.......( sorry-syte, syte-)

Skrevet

Jeg har en fibermadrass med overmadrass !

Skrevet

Skumgummi med tynn overmadrass. Veldig greit med overmadrass som kan vakses i maskinen i tilfelle gulp eller bleieuhell.

Skrevet

Har hørt så mange som har sagt at skumgummi gir lite luft og at det er bedre med fiber eller latex. Hadde en del penger igjen av engangsstønaden så kjøpte likogodt en latexmadrass (tilpasser seg kroppen) til 900...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...