Hera Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen her som har bestilt klær/sko fra Sportman? Bruker det ta lang tid før man får varene derfra? Jeg bestilte noen klær derfra 15. september, og har enda ikke fått noe. Er ikke dette lang tid? Bestilte noe fra Hennes & Mauritz samme dag, og de klærne fikk vi etter 1 uke.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har bestilt der mange ganger. Pleier vanligvis ikke bruke altfor lang tid ... men nå for litt siden brukte de litt lang tid syns jeg ...
Honningmelon Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det var veldig lang tid syns jeg. Pleier ikke å ta så lang tid. Jeg ville nok ringt og purret på de, ja.
Hera Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for svar:0) Jeg skal ta en telefon til dem i morgen, og spørre. Jeg har bestillingsbekreftelsen fra dem, på mail, så jeg vet at bestillingen er registrert hos dem. Takk igjen!
sveis Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bestilte den 12.sept og fikk pakken i går. Ei venninne av meg ringte og etterlyste pakken sin i september og da sa de at de hadde veldig stor pågang for tiden, så det tok lengre tid enn vanlig. Du får mail når de sender den slik at du kan spore pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå