Gå til innhold

Ingen barselsgave fra arbeidsgiver......... (litt sutrete...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 2 mnd siden jeg fødte og har ikke fått noen oppmerksomhet fra jobben min. Synes det er litt trist og føler meg "utelatt". Vi er en liten bedrift med mindre enn 10 ansatte, alle på samme kontorlandskap med et tett arbeidsmiljø.

Tidligere i år fødte en kollega av meg, og vi sendte både blomster og gave på døren med en gang. Men jeg har ikke hørt noen ting. I tillegg har jeg vært ansatt flere år lenger enn hun andre...

Ikke det at jeg krever noenting, men føler meg forskjellsbehandlet...

Fikk dere oppmerksomhet fra jobben etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk fra min jobb. Men vi fikk ingen ting fra mannen min. Trur det kan være vanlig. trur også at de ikk ehar glemt deg. Det kan være at de samler inn penger for å kjøpe så er de litt trege av seg. Vent å se så kommer det kanskje noe..

Skrevet

skjønner tankegangen din... fikk ikke noe jeg heller og alle andre har fått til jubileer, fødsle ol. Jeg har jobbet der i 5år og en kollega av meg (mann) kjøpte vi gave til når han ble pappa bare 1,5mnd før meg. drøye 3 mnd siden jeg fødte. Syntes kanskje det hadde vært koselig å fått et kort med en hilsning :) (føler meg teit fordi jeg i det hele tatt tenker over det..burde jo ikke det...menmen sånn er det nå bare:) )

Skrevet

Jeg fikk heler ikke fra jobben min. har jobbet der i 7 år og betalt til denne gavekassen de har der. Men det er ikke gaven jeg er mest lei meg for, det er det at de ikke har ringt eller sendt melding en gang.......... synes liksom det er litt rart.

Har to jobber da, så har fått fra den ene jobben....

Skrevet

Jeg blomster sendt opp på sykehuset så fort de fikk vite at jeg hadde født og når jeg kom på besøk på jobben 2 mnd etter jeg hadde født så hadde de kjøpt klær til jenta mi=)

Syns det er dårlig hvis de har gitt gave til ei annen som fødte der og ikke til deg..

Får håpe det kommer etterhvertf:)

Skrevet

jeg fikk gave fra der jeg jobber..var en del av de som kom hjem til meg på kaffe også.Men fikk ikke noe av der min mann jobber..men de er fler tusen på hans arbeidsplass.Men fikk fra laget han trener også vider.

Skrevet

Fikk ingenting fra min jobb men mannen min fikk fra sin jobb

Skrevet

Vi fikk blomster både fra min jobb og fra mannen min sin jobb :)

Skrevet

Fikk gave når jeg kom på besøk for første gang med babyen min (da den var ca 2 mnd) - men sånn gjorde vi det alltid på vår jobb. Kanskje de venter på besøk?

Fikk også gave fra mannens arb.giver, men det tok nok noen mnd der også (selv om han var der hver dag)

Skjønner forøvrig godt at du føler deg utelatt. Det er jo ikke gaven som er viktig, men det å bli husket og tenkt på.

Skrevet

Jupp - hadde vært koselig:) - vært på besøk flere ganger, så det er nok ikke det de venter på. ( anonym 2 ) :) Kunne sendt en tekstmelding eller no med gratulasjon hvertfall...syntes jeg...

Skrevet

Aa ja, vet hvordan du har det. Jeg hadde en toeff foedsel og var veldig nedtrykt en stund etterpaa. Syntes det var veldig saart at jobben ikke sendte noe, hverken blomster eller kort. Fikk ikke noe ekstra oppmerksomhet egentlig siste dagen paa jobben heller. Ble veldig lei meg, til slutt klagde jeg til en naer venninne paa jobben. To dager etterpaa var det blomster, teite sjefen min "visste" ikke at man sendte ved fodsel.. Da jeg besokte jobben, da jenta var to mnd (foerst da jeg var kommet meg nok mentalt etter barselen), fikk jeg fin presang. Saa de hadde bare ventet til jeg kom paa besoek (gaven var kjopt inn ca to uker etter fodsel). Haaper du faar noe du ogsaa, at de bare er treige som paa min arbeidsplass..

Skrevet

Har ikkje hørt noenting. Var langtidssykemeldt i permisjonen og da ringte de ikke og spurte hvordan det gikk. Bare sendte melding og sa de syns jeg burde gå på aktiv sykemelding fordi de trengte folk (jeg jobbet på et lager og hadde masse bekkenløsning så det var uaktuelt). De vet nok ikke at hun er født en gang. har ikke engang fått en sms...

Skrevet

Det tok noen mnd før vi fikk, men det kom til slutt.

Så det kan jo være det kommer etterhvert...

Skrevet

Vi fikk blomster sendt til fødeavd. samme dagen som snuppa kom til verden. =)

Når jeg kom på besøk første gangen på jobb, var det kake og gave til jenta mi. =)

Synes det var litt rart at du ikke fikk gave når hun andre fikk det, men det kan være at de venter på besøk...

Skrevet

Fikk heller ingen gave selv om jeg jobber i et lite firma med 10 ansatte. Vi fikk blomster av min manns arbeidsgiver men ingenting fra min - ikke da jeg var på besøk heller. De er ikke akkurat flinke til sånt, men det har vært gitt gaver til bryllup, folk som har sluttet og til og med innflytningsgave... så ble litt skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...