Gå til innhold

min avgjørelse

♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt min avgjørelse. jeg pakker sakene mine og flytter ut. jeg kan ikke leve med en mann som lyver og går bak min rygg. flørter med masse jenter på internett og se på dem på webcam. nok er nok...

Er ikke første gang dette har skjedd, eller jeg har funnet ut av dette. Nå må jeg tenke på meg selv om barnet i magen. har bestilt meg hotellrom nå og drar når han kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du gjør det som er best for deg & babyen.

Tøff er du.

Ønsker deg kjempe masse lykke til.

Klem

Skrevet

Stå på...Masse lykke til, og det beste du kan gjøre er å tenke på det beste for deg og babyen....

Skrevet

jeg kommer nok etter.....Når julen er over...

Skrevet

Ønsker dere alt det beste- står respekt av kvinner som klarer bryte ut av slike forhold!!

Skrevet

Lykke til, ønsker deg og den lille alt godt. Håper du har familie og venner som stiller opp og gir deg husly hvis det trengs. Bra du tenker på hva som er best for deg og den lille, det kommer til å gå kjempe bra!!

Skrevet

Lykke til, ønsker dere alt godt, både du og babyen. Beundrer deg for å våge å stå opp mot ham. Håper du har masse familie og gode venner som hjelper deg gjennom dette. Det kommer til å gå bra!:) Klem

Skrevet

tøft (og bra) gjort!!

lykke til videre!

du har iallefall støtte fra alle på bim! ;)

Skrevet

Skriver under det alle sammen her har skrevet!

Du er skikkelig tøff som klarer å gjøre det nå!!

Håper det går bra!!

Sender deg en skikkelig stor klem jeg!! :D

Skrevet

Hvis du blir ensom, så kom inn til oss på forumet "snart alenemor". Der er det mange i samme situasjon som deg!

Skrevet

jeg klarte ikke reise i går, ble altfor tøft. Har en sønn på 2 1/2 år sammen i tillegg til babyen i magen. Vi prata masse sammen i går kveld men jeg vet enda ikke hva jeg skal gjøre. føler meg så utrolig rådløs.

Skrevet

Minimus nr2

Lykke til med situasjonen, du har altid oss her inne som du kan dele tanker med.

Skrevet

Ta litt tid hver for dere, da er det i det miste enklere å tenke klart.

Man får liksom følelsene litt på avstand, ikke slik det er når man er midt oppi det..

Hvordan er det med deg nå da?

Men husk at menn som driver med diverse bak ens rygg, ofte er dyktige til å prate for seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...