maren86 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har tenkt å la den lille ligge på lammeskinn i senga. Har ett langhåret lammeskinn ifra barnas hus, men er det ikke lurest å ha de korthårete når de skal brukes til å sove på??? Noen som vet om det er bra kvalitet på skinnene ifra barnas hus, med tanke på kjemiske stoffer ol.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 korthåret har jeg hørt er best... men sikkert delte meninger om dette, som det mest..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg brukte langhår til min sønn det første året. Ikke sånn veldig langhåret men sånn midt i mellom. Har lyst til å bruke det på nesstemann også, fordi vi begge ble så fornøyde :-) Sønnen min ble så glad i å legge seg i sengen. Føler selv at langhårsskinnet bidro til å gi sengen en trygg rede effekt... Skjønt det er sikkert delte meninger. Må også legge til at han ble født med MASSE tykt hår som ikke fosvant bak engang. Jeg tror det er fordi han lå så mykt i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå