meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Kvalm er jeg. Og tung i hodet. Har hatt feber en drøy uke + litt halsbetennelse og så blir jeg liksom ikke skikkelig pigg igjen. Nå har jeg vært kjempekvalm to dager på rad. Og nei, jeg er ikke gravid. Dette er ekkelt og ikke noe gøy.
grå :) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 høres ikke mye gøy ut nei. god bedring. går nok over snart skal du se:)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Takk:) Jeg syns det er så rart bare. Først feber i noen dager, så halsvondt og feber så feber, kvalm og knitring ørene. Hele tida slapp og vondt i hodet. Lurer på om det trekker for mye her vi bor, at jeg blir dårlig av den konstante trekken rett og slett.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Vet hvordan du har det. Jeg har vært sånn syk siden begynnelsen av august. Blir aldri frisk. Blir bedre i et par dager også er det i gang igjen. Var hos legen på fredag og tok en haug med blodprøver, så får vi se. Er skikkelig slitsomt. God bedring i hvert fall : )
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Uff, 1,5 uke er jo ingenting i fh til deg. Uff, stakkars deg. Sender en skikkelig slapp trøsteklem! God bedring! Håper de finner ut hva det er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå