Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tenker ofte at jeg må være den lykkligste personen i hele verden. Er gravid, nå i uke 28, er gift med den mest omsorgsfulle mannen jeg noen gang har møtt og har verdens beste venner. Jeg har heller ingen økonomiske bekymringer. Men den siste uken har jeg ikke vært helt meg selv. Jeg gråter når jeg er alene (prøver å snike meg vekk for å være alene for jeg kjenner tårene presser på. Jeg kan gråte i flere timer. Gidder ingenting. Husarbeid blir et ork, selv om det kun er å sette på en maskin med klær. Har ikke samme matlyst lenger. Det går litt i bølgedaler. En dag er jeg "normal" for så å gråte neste dag igjen. Jeg har ikke snakket med noen om dette enda. Det er vel slik det er å være gravid. Kan jo ikke styre hormonene selv. Men kommer det til å gå over av seg selv? Noen som har erfaring?
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Her skal man være litt obs. Jeg trodde også hele tiden at det var helt normale svangerskapsproblemer. Jeg gråt mye og mista tiltakslyst osv. På et tidspunkt er det ikke bare det lenger, desverre... Kjenn på deg selv i noen dager fremover. Prøv å se om du kan bryte mønsteret du nå går i, og om det endrer seg(gråten, nedstemthet, tiltakslyst osv). Hvis det ikke endrer seg om en liten stund, så ville jeg snakket med samboer om dette. Så snakket med jordmor som garantert har vært borti dette tidligere... Det er viktig at du ikke går alene med dette. Ta gjerne kontakt igjen her, hvis du ønsker det først. Det er nok mange her som kan være til støtte. Klem til deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå