Gå til innhold

Dere andre som nettop har hatt et samlivsbrudd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tanker har dere til at ekspartner finner seg ei ny dame????

Jeg er livredd for han skal finne seg ei ny, jeg hater tanken på ei ny dame hengene om halsen på ham, ei ny dame som skal være "stemor" for MIN unge!! Blir syk bare av tanken...!

Vi er utrolig gode venner, og slik vil jeg det skal fortsette!! Men etter hva andre har fortalt meg, kan det bli utrolig vanskelig når han finner ei ny..:( Jeg gruer, gruer, gruuuuer meg!!! Han sier han vil være singel leeeenge nå, men hvem vet, huff blir helt sprø! Er det normalt eller er det bare meg?

Føler meg litt dum, så signerer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt, føler jo at de er litt våres enda...hehe...Tanken på at noen andre skal få den oppmerksomheten som vi før fikk.

Ang stemor greia så er det vel best å tenke på det som en resurs for barnet ditt, enda en voksen som (forhåpentligvis) er glad i og bryr seg om barnet! Kan aldri få for mange av dem!

Her bor far og den nye kjæresten i et annet land, og vi har ikke vært sammen på 3 år, men kjenner at jeg fremdeles blir litt sjalu, hehe...døds teit! Men synes det er kos når vi er sammen alle sammen og når hun gir sønnen min oppmerksomhet og kjærlighet!

Forbred deg på at pappen vil treffe en nye før enn senere, mange mennn som sliter med å være alene. Og ikke glem at du og vil treffe en ny en dag, og at pappa antakligvis ikke vil synes at det er så kjempe kjekt heller!

Lykke til i den nye tilværelsen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...