Gå til innhold

Var gresset grønnere på den andre siden for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå....Vi har vært sammen 4 år, så er masse følelser inni bildet. Vi har ei nydelig jente sammen som blir 2 nå straks.

Men vi har vel mere eller mindre funnet ut at det er henne vi er sammen for..Og slik har det vært over 1 år..Ingen følelser mer enn at vi er glad i hverandre, som venner. Det er så tøfft å kjenne det slik!! Det skulle ikke bli slik!!

Trenger råd og trøst!!:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at dere ikke kan klare å finne tilbake til de rette følelsene, da? Det høres jo ut som om dere har et bra utgangspunkt...

Nå har jeg vært alene fra starten av, så jeg har ingen erfaring på feltet. Men ryktet skal jo ha det til at småbarnstiden er veldig tøff for forholdet... Og alle forhold går jo i bølgedaler. Men bare dere vet hva som er rett :)

Skrevet

Nå skal jeg ikke komme med råd til deg.. men JA, gresset var grønnere på andre siden for meg. Er alene med tre barn, men jeg nyter det. Kunne ikke tenkt meg et liv med barnefar, og ikke minst - barna merker jo at kjærligheten mellom foreldrene er borte, og over tid vil ikke dette være bra.

Skrevet

I vår tid er det flere og flere som skiller lag, som har barn. Mange mener at man ikke kjemper nok. Det var nok ikke masse følelser for alle i vår foreldregenerasjon heller, men de holdt sammen. Mange forhold går i veldige bølgedaler, men det høres jo ut som om dere har et veldig godt utgangspunkt.

Det må da være mer enn bare barnet som holder dere sammen, vel? Syns det er så mange som bruker akkurat det, men som regel er det noe mer. Jeg tror ikke gresset er grønnere på den andre siden, men jeg har vært alene fra dag 1 og det er ikke noe å trakte etter... Ville heller hatt bf her og hatt det trygt og godt, enn å være alene med alt det negative det fører med seg. Selv om jeg storkoser meg som mamma selvfølgelig :o)

På den annen side må du jo nesten følge det som hjertet ditt forteller deg! Og det som er best for deg er ikke nødvendigvis best for barnet, men barnet trenger en glad mor og far først og fremst!

Skrevet

Jaaa,det var det virkelig for meg :) Men brukte lang tid på å komme over barnefar da,var ikke enkelt.

Skrevet

Mye grønnere! Hender til og med det gror opp en rose og en lilje i ny og ne her :-)

Skrevet

Gresset var mye grønnere, men tviler på at det kan bli grønnere på den andre siden av gjerdet enn det er her nå.

Men nå skal det sies at jeg levde med en mann som var veldig psykisk syk, og det gikk utover unger og meg. Da ble døren låst hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...