Gå til innhold

Hei jenter... jeg skulle holde dere oppdatert jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et par dager siden tror jeg. Trenger virkelig litt hjelp nå,er så forvirra her.... tittimor,er du her nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du så forvirra da??

Veit ikke om jeg kan hjelpe- har liksom ikke så mye erfaring, men er her om jeg kan hjelpe...

Skrevet

Jo. Jeg hadde ikm den 12 nå på fredag. Og trodde jeg var gravid,tok bitte litt positiv test,og fikk også positivt på eggløsningstesten. MEN,så fikk jeg negativt på clear blue dagen etter ikm. Trodde virkelig mensen skulle komme,men kom bare litt smerte,og bitte litt svakt farge i utfloden .ikke noe blod. Fortsatt ikke fått mens i dag heller,men fortsatt positivt eggløsningstest. Jeg har ikke flere gravidtester igjen,og er rett og slett bare forvirra nå. Er aldri sen med mens,så dette er merkelig. Null smerte lenger heller... noen som tørr å tro noe formeg??

Skrevet

Jeg er som sagt ikke så erfaren på feltet...

Men kan prøve oppmuntre litt likevel ;)

Leser om mange som ikke tester skikkelig positivt før flere dager etter IKM. Samt hører folk sier at postiv EL test kan være et tegn!

Flere av mine venniner var litt til og fra på test-resultater før de endelig fikk klare positive tester.

Håper det er slik i ditt tilfelle også!!!!!!!!!!

Synes du skal kontakte lege dersom du ikke får TR på besøk snart, bare for å høre hva han/hun sier, ettersom du pleier være neonlunde stabil med tanke på når TR kommer..

Men som sagt; det kan godt være du får en positiv test neste gang du tester :):):) håper håper håper.

Kan bare være kroppen som driver og justerer seg.

Skrevet

Så snill du er :) Tusen takk for at du tok deg tid,jeg blir helt smårar av å gå i min egen lille verden her :) Skal få testet så fort jeg får tak i en cb,tror det blir døgn åpent apotek på meg i kveld git. Hjertelig takk :) Klem

Skrevet

Nei,har ikke det. Den eneste somm hadde åpent døgnet rundt var i oslo,bor på landet... litt langt å reise med en liten sønn på tre år nå på kvelds tid. Men er fortsatt ingen tr,så blir å stå på vent utenfor apoteket i morgen 0900;)

Skrevet

Lykke til :)

Håper å få høre videre hvordan det går med deg :)

Skal krysse deg jeg kan for at det går bra, at du er gravid, og at kroppen snart er klar for å bevise det for det med en positiv graviditets test!!!

Skrevet

Nå ble jeg også kjempespent!! Eier ikke tålmodighet jeg heller hehe:)

Hvis du har fått en svak strek, må det jo være hcg i urinen? Tror nok du har bra odds for at du er gravid, ja:) Men man vet jo aldri...

Lykke til i morgen da:)

Skrevet

Hei igjen!

Hvordan går det med deg?

Tenker på deg!! Og krysser alt jeg kan krysse!!!!!!!!

Skrevet

må dytte litt på denne:) Du har vel testet i dag? Vi venter fortsatt i spenning...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...