Gå til innhold

Hadde jeg jammen ikke trodd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg på julehumør!

Det er jo lenge til jul!

Skjønner ikke noe, jeg. Håper det varer til jul, da. Eller aller helst går over og kommer tilbake ca til Lucia-dagen.

Kan jo begynne litt forsiktig å kjøpe gaver på lørdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er også i full julemodus!!

har term om en mnd, så av praktiske årsaker er mye av julegavene allerede kjøpt og pakka inn!

planlegger julekort med babybilde også!

har en tradisjon med å lage marsipan-konfekt med søsters, og vi prøver alltid noe nytt, og jeg har allerede funnet nye oppskrifter! gleder meg!!!

og kromkakejernet må jeg finne frem snart..

god jul! :)

Skrevet

Gleder meg til jul jeg åsså.... har ikke hatt julestemning på mange år... har termin 10 des og gleder meg veldig til å treffe tulla mi=)

Skrevet

Ha ha... julegaver kan man kjøpe hele året! Det er kanskje hakket verre om du allerede nå begynner å bake pepperkaker;)

Jeg bare går og sikler etter advent slik at jeg kan bake boller og drikke gløgg (vel og merke uten rødvin....sukk!) på søndagene.

Skrevet

Ja i år gleder jeg meg faktisk til jul har ikke gjort det på mange år. Etter at jeg har levd i et forhold med mye vold,så har jeg nå funnet tilbake til mitt gammle meg. I et nytt forhold med mannen jeg elsker på denne jord. En stor gave har vi fått begge to og det er det lille undret som ligger i magen og som vi skal få møtte i April. Derfor den lille blir kalt et under er pga at jeg har slitt med å bli gravid og han var bestemt på å ikke få flere barn i en alder av 45 år. Men da vi første bestemte oss for å prøve så ble vi gravide på 4 pp.

Så i år gleder jeg meg til jul og håper tiden frem til 1.des går fort å vi skal skape et jule hjem.

Skrevet

Samme her! Holder på å fylle julekalender til min lille skatt på 1 år. Oldemoren har laget kalenderen. Veldig stas... men det er ikke sååå lett å finne på ting å ha i den... Hun er jo så liten enda...

Skrevet

du kan lage gløgg med rødvin selv om du er gravid eller ammer... bare og koke bort alkoholen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...